Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál Dnes uctěme památku našeho bývalého administrátora Shawneea, který dne 27.11.2022 zemřel. Odpočívej v pokoji.

LeoSight.cz

Přihláška MTA Support - sammael02

sammael02

Hráč

21
4.11.2020 02:37, naposledy upraveno 4.11.2020 02:39 uživatelem sammael02

Přezdívka: sammael02

Věk: 21

Zkušenosti: Mé zkušenosti s supportem na MTA jsou malé jen chvilka z jednoho serveru, ale zkušenosti s A-Teamem mám veliké z SA:MP serverů, na kterých jsem působil více jak 11 let a zhruba tak 5 let v A-teamech na RP serverech na platformě SA:MP

Komunikační dovednosti: Mé komunikační schopnosti jsou dost dobré.

Mám čas: Čas mám každý den zhruba 5 až 6 hodin.

Další informace o mně:

Zdravím Jmenuji se Jirka, a jsem student v prvním ročníku 2.lékařské fakulty Univerzity Karlovy, obor Všeobecné ošetřovatelství (Zdravotní sestra). Po studiu bych rád nastoupil na další studium na magisterský titul a následně bych rád pracoval u Zdravotnické záchranné služby. Dále vypomáhám v nemocnici jako pečovatel v této těžké době. Dříve jsem pracoval u Českých Drah jako Vlakvedoucí osobních vlaků, kde jsem měl na starosti odjezdy vlaku a ukládání dokumentace do interních sítích, a řešil jsem i nějaké ty větší problémy, dokáži zachovat chladnou hlavu při stresových situacích. Na RP scéně se vyskytuji více než 1O let zhruba asi 11 let. Kde jsem začal na svém prvním SA:MP serveru na téma RP a poté jsem brouzdal po RP serverech na SA:MP. Do nedávna jsem hrál na SA:MP serveru a ten se rozpadl. Tak jsem zkusil RP na MTA, které se mi začalo dosti líbit a kde jsem začal pomáhat serveru jako člen ZZS a poté i jako člen PSA, rád bych pomohl A-Teamu v těchto časech a, a v této době kdy na serveru bývá hodně lidí a nový stále přicházejí. Dále mě baví pomá