Dobrý večer, taktiež sa pripojím k tejto diskusii. S návrhom výnimky pre PSA, DOCAR či ASA súhlasím, pretože to postráda logiku. Celkovo mi táto zmena nie je po chuti.
Ako prvé si treba uvedomiť, že nie každý má toľko času, aby mohol denne nahrať X hodín (áno, pekná irónia, že to píšem práve ja). Je tu kopec hráčov, ktorí si prídu zahrať Skimo len na hodinu denne. V takom prípade by im trvalo 100 dní, kým by si mohli vziať do ruky čo i len taser (samozrejme, niekedy môžu nahrať viac, niekedy menej – je to len príklad).
U PSA mi to nedáva absolútny zmysel, keďže na hodnosť Strážmajstra (čo je rank, pri ktorom dostaneš Glock) sa dá dostať už za 20 hodín full-time hrania on-duty. Čo má teda robiť hráč, ktorému chýba 80 hodín? Má AFK-ovať na stanici a čakať, kým nedosiahne 100 hodín? Keďže v službe bude k ničomu, načo je policajt, po ktorom bude strieľať Heckler, a on nemôže vziať ani taser, nieto ešte Glock?
Napríklad pri DOCAR má zopár hráčov postavu len ako alt-ku, keďže tam nie je konzistentné RP stále. Opäť sa dostávame k tomu, že taký hráč je takmer „nepoužiteľný“, keďže nemôže použiť ani donucovacie prostriedky.
Chápem, že to bolo pravdepodobne spravené kvôli pravidlu, ktoré nám zakazuje škodiť iným hráčom, pokiaľ nemáme 100 hodín odohraných (myslené na únosy, okrádanie atď.). Avšak ani toto nie je práve najšťastnejšie riešenie. Sto hodín je podľa mňa veľmi veľký posun. Myslím si, že 30, maximálne 50 hodín by bola zlatá stredná cesta aj pre obyčajných hráčov, nielen pre tých, ktorí neRPia PSA či DOCAR
Mal by som menší návrh, aj keď sa netýka úplne tohto návrhu, no nejako s ním súvisí – pridať možnosť „vypnúť ochranu“. Každá novo založená postava by mala mať túto ochranu automaticky zapnutú, kým neprekročí 100 hodín. Hráč, ktorý ju nechce, by si ju mohol vypnúť príkazom, avšak s podmienkou, že by ju už nemohol opätovne zapnúť. Takto by sa predišlo zneužívaniu, aby si ju hráči nevypínali iba vtedy, keď chcú niekoho okradnúť, uniesť alebo inak ublížiť iným hráčom. Zároveň by bolo dobré pridať príkaz, ktorým by si iný hráč mohol overiť, či daný hráč túto ochranu má alebo nemá. Občas sa stáva, že jeden hráč chce prepadnúť druhého, ale obaja majú masku, takže si nevie overiť, koľko má ten druhý hodín odohraných a či ho vôbec môže prepadnúť.
Dobrý večer, taktiež sa pripojím k tejto diskusii. S návrhom výnimky pre PSA, DOCAR či ASA súhlasím, pretože to postráda logiku. Celkovo mi táto zmena nie je po chuti.
Ako prvé si treba uvedomiť, že nie každý má toľko času, aby mohol denne nahrať X hodín (áno, pekná irónia, že to píšem práve ja). Je tu kopec hráčov, ktorí si prídu zahrať Skimo len na hodinu denne. V takom prípade by im trvalo 100 dní, kým by si mohli vziať do ruky čo i len taser (samozrejme, niekedy môžu nahrať viac, niekedy menej – je to len príklad).
U PSA mi to nedáva absolútny zmysel, keďže na hodnosť Strážmajstra (čo je rank, pri ktorom dostaneš Glock) sa dá dostať už za 20 hodín full-time hrania on-duty. Čo má teda robiť hráč, ktorému chýba 80 hodín? Má AFK-ovať na stanici a čakať, kým nedosiahne 100 hodín? Keďže v službe bude k ničomu, načo je policajt, po ktorom bude strieľať Heckler, a on nemôže vziať ani taser, nieto ešte Glock?
Napríklad pri DOCAR má zopár hráčov postavu len ako alt-ku, keďže tam nie je konzistentné RP stále. Opäť sa dostávame k tomu, že taký hráč je takmer „nepoužiteľný“, keďže nemôže použiť ani donucovacie prostriedky.
Chápem, že to bolo pravdepodobne spravené kvôli pravidlu, ktoré nám zakazuje škodiť iným hráčom, pokiaľ nemáme 100 hodín odohraných (myslené na únosy, okrádanie atď.). Avšak ani toto nie je práve najšťastnejšie riešenie. Sto hodín je podľa mňa veľmi veľký posun. Myslím si, že 30, maximálne 50 hodín by bola zlatá stredná cesta aj pre obyčajných hráčov, nielen pre tých, ktorí neRPia PSA či DOCAR
Mal by som menší návrh, aj keď sa netýka úplne tohto návrhu, no nejako s ním súvisí – pridať možnosť „vypnúť ochranu“. Každá novo založená postava by mala mať túto ochranu automaticky zapnutú, kým neprekročí 100 hodín. Hráč, ktorý ju nechce, by si ju mohol vypnúť príkazom, avšak s podmienkou, že by ju už nemohol opätovne zapnúť. Takto by sa predišlo zneužívaniu, aby si ju hráči nevypínali iba vtedy, keď chcú niekoho okradnúť, uniesť alebo inak ublížiť iným hráčom. Zároveň by bolo dobré pridať príkaz, ktorým by si iný hráč mohol overiť, či daný hráč túto ochranu má alebo nemá. Občas sa stáva, že jeden hráč chce prepadnúť druhého, ale obaja majú masku, takže si nevie overiť, koľko má ten druhý hodín odohraných a či ho vôbec môže prepadnúť.