Přezdívka: VajkoChlpko
Věk: Už mi lásko není 20 let
Zkušenosti: Pravidlá portálu a fórka mám v malíčku, hovorí za mňa 760 ticketov a deviata priečka najaktívnejšieho používateľa. V minulosti, keď to bolo ešte možné, tak som prevzal niekoľko ticketov aj z pozície helpera, na ktorej som onedlho 3 roky. Neviem, či je relevantné zmieniť tú hviezdu v tabulátore, ale je tam aj tá.
Komunikační dovednosti: Čo sa týka slovenského jazyka, tak sa považujem za nadpriemerne znalého a mluvit umím taky něco málo. Priemerná angličtina mi nerobí problém.
Mám čas: Predpokladám, že k tejto pozícii mi stačí po väčšine mobil, na ktorý reagujem promptne. Fórum, vrátane discordu aktívne sledujem, takže mi prehľad nechýba. Do hry chodím už iba zriedka, v prípade potreby to nie je problém.
Další informace o mně:
Česť práci a rukám pokoj, na portáli pôsobím od apríla 2021 kedy som vyvádzal kade tade až to skončilo permanentným banom. Po 5 mesiacoch sa mi dostalo unbanu, s ktorým prekvapivo súhlasila drtivá väčšina komunity, aspoň tak to hovoria reakcie. Už to bude niečo cez 3 roky čo sekám latinu. O ďalších 5 mesiacov som povýšil na helpera, na ktorom sa držím doteraz.
To, že som vyučený elektrikár, železničiar, vášnivý zberateľ kódov z vrchnákov Cola-Coly a aktívny poslucháč slovenského retro popu, asi každý vie, ale už menej ľudí vie, že viem opraviť nefunkčnú výhybku alebo priecestie v poruche.
Venujem sa súdnictvu, takže práca s fórkom, zaujímam sa o jurisdikciu ako celok v rámci advokátskej činnosti a okrem toho mám spolu s Pakandzom na starosti RCN. V momentálnej dobe je to práve práca mimo hry, pretože na to už nie je toľko času ako voľakedy. Prišlo mi celkom ľúto, kedy sme ako helperi prišli o možnosť riešenia ticketov, pretože to bola činnosť, ktorá ma bavila a o ktorú som sa zaujímal. Preto by som chcel v tom pokračovať a povýšiť aj na spravovanie samotných príspevkov a ich kontrolu inak, než iba podávaním ticketov. Efektivitu by zvýšilo napríklad aj časté zamykanie príspevkov, ktoré triedim v rámci Soud 2.0.
Mám veľký záujem o vykonávanie tejto funkcie a myslím si, že nebudem prekážkou, ale pomocou. Budem rád za kladnú odozvu, ďakujem za prečítanie súdruhovia. 😘
Přezdívka: VajkoChlpko
Věk: Už mi lásko není 20 let
Zkušenosti: Pravidlá portálu a fórka mám v malíčku, hovorí za mňa 760 ticketov a deviata priečka najaktívnejšieho používateľa. V minulosti, keď to bolo ešte možné, tak som prevzal niekoľko ticketov aj z pozície helpera, na ktorej som onedlho 3 roky. Neviem, či je relevantné zmieniť tú hviezdu v tabulátore, ale je tam aj tá.
Komunikační dovednosti: Čo sa týka slovenského jazyka, tak sa považujem za nadpriemerne znalého a mluvit umím taky něco málo. Priemerná angličtina mi nerobí problém.
Mám čas: Predpokladám, že k tejto pozícii mi stačí po väčšine mobil, na ktorý reagujem promptne. Fórum, vrátane discordu aktívne sledujem, takže mi prehľad nechýba. Do hry chodím už iba zriedka, v prípade potreby to nie je problém.
Další informace o mně:
Česť práci a rukám pokoj, na portáli pôsobím od apríla 2021 kedy som vyvádzal kade tade až to skončilo permanentným banom. Po 5 mesiacoch sa mi dostalo unbanu, s ktorým prekvapivo súhlasila drtivá väčšina komunity, aspoň tak to hovoria reakcie. Už to bude niečo cez 3 roky čo sekám latinu. O ďalších 5 mesiacov som povýšil na helpera, na ktorom sa držím doteraz.
To, že som vyučený elektrikár, železničiar, vášnivý zberateľ kódov z vrchnákov Cola-Coly a aktívny poslucháč slovenského retro popu, asi každý vie, ale už menej ľudí vie, že viem opraviť nefunkčnú výhybku alebo priecestie v poruche.
Venujem sa súdnictvu, takže práca s fórkom, zaujímam sa o jurisdikciu ako celok v rámci advokátskej činnosti a okrem toho mám spolu s Pakandzom na starosti RCN. V momentálnej dobe je to práve práca mimo hry, pretože na to už nie je toľko času ako voľakedy. Prišlo mi celkom ľúto, kedy sme ako helperi prišli o možnosť riešenia ticketov, pretože to bola činnosť, ktorá ma bavila a o ktorú som sa zaujímal. Preto by som chcel v tom pokračovať a povýšiť aj na spravovanie samotných príspevkov a ich kontrolu inak, než iba podávaním ticketov. Efektivitu by zvýšilo napríklad aj časté zamykanie príspevkov, ktoré triedim v rámci Soud 2.0.
Mám veľký záujem o vykonávanie tejto funkcie a myslím si, že nebudem prekážkou, ale pomocou. Budem rád za kladnú odozvu, ďakujem za prečítanie súdruhovia. 😘