Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška MTA Administrátor - pa202


pa202

Hráč

39
19.11.2020 18:33

Přezdívka: pa202

Věk: 18

Zkušenosti: Nejaké sa asi nájdu, no. Po vyžiadaní ich môžem vypísať všetky, ale myslím, že Jára vie približne.

Komunikační dovednosti: Moc ich nie je ale povedzme že áno.

Mám čas: Well yeah, I guess so. Čas si dokážem zohnať v podstate vždy pokiaľ je potreba okrem stredy a nedele večer.

Další informace o mně:

No tak zdravím, volám sa Patrik a na internete vystupujem pod prezývkami pa202 alebo paprik. RP na MTA sa venujem už približne cez 4 roky. Mimo MTA hrám rád Armu, LoLko, Rainbow Six Siege a podobne. Mimo hrania hier rád jazdím na bicykli, pozerám filmy, prechádzam sa, alebo fotím. Už štvrtým rokom študujem odbor grafik digitálnych médii a sústredím sa hlavne na fotenie a dizajnovanie web stránok. Dokážem dokonca aj tvoriť stránky ale iba pomocou HTML a CSS. Mám však v pláne sa naučiť Javascript a poprípade aj PHP. Veľmi rád sa zaujímam o autá alebo sledujem technologické novinky po svete, ako sú napríklad počítačové komponenty, alebo nové mobily. No a vzhľadom k tomu, že som lenivý a už mám aspoň tých potrebných 100 slov tak to tu ukončím a som rád ak ste to dočítali až som aj keď to vôbec nie je dlhé.

19.11.2020 18:54
Tento příspěvek byl odstraněn uživatelem

pa202

Hráč

39
19.11.2020 19:10

Radime pokiaľ máš nejaký problém môžeš mi napísať do privátnej správy alebo sa môžeme potom porozprávať na TS.

Lofanek

Hráč

31
19.11.2020 21:59

Samozrejme, že potrebujeme viac posíl zo Slovenska! PeepoHappy

pa202

Hráč

39
20.11.2020 00:06