Vstup 1 - Takový úvod
Nevím, jestli psát milý deníčku, nebo nějaké takové blbosti, tak asi jen napíšu, co mám na srdci. Dneska mám takovou vzpomínací náladu, tak jsem si řekl, že si vyleji srdíčko a napíšu si, co vše mám už za sebou. Já, M.D. Robert Watkins, jsem vystudovaný lékař. Narodil jsem se v Bay Area a navštěvoval jsem univerzitu v San Fierru. Studium bylo krásné období, donutilo mě si medicínu opravdu zamilovat. Po škole jsem plynule přešel do fakultní nemocnice v SF, kde jsem dlouhá léta pracoval primárně na chirurgii. Poznal jsem tu za ty roky spoustu skvělých lidí, jako například profesora Stewarda nebo mého dobrého kamaráda doktora Collinse. Dalo mi to tu tam opravdu hodně. Bavilo mě to tam, dobré zázemí, skvělé projekty, zajímavé případy. A ty lidi, skvělá skvadra. Ale to všechno nedávno skončilo, smrt pacienta v kombinaci s nasraným vedením... to nedělá dobrotu. Tak teď jsem tu, těžká involuce, vesnická nemocnice...ale co už.
|
|
No a teď ten osobní život. Tak začnu tady kladně, jsem otcem dvou krásných dcer, jedna ještě na střední škole, druhá studuje na vysoké na východě. Jsou krásné a talentované a celý můj svět. S dcerkou v SF jsem se začal opět scházet, a je to vždy vrchol mého týdne. Je tak moudrá bystrá a tak hodná, je to vždy skvělé. Teď ta druhá stránka, jsem rozvedený, vcelku čerstvě. Se ženou S bývalou ženou jsme strávili dlouhá a krásná léta, ale naše manželství narazilo. Nevím jestli to bylo kvůli moji přibývající práci nebo kvůli moji přibývající váze, ale už to nefungovalo. Rozvod byl hrozný, živelný. Majetkově se žena bývalá postarala o to, abych odešel s nejméně co můžu. Hlavní pro mě ale bylo, abych mohl aspoň dcerku vídat.
No a to je tak k tomu hlavnímu úvodu posledních měsíců. Teď jsem tady, mám svůj karavan, a žiju. Už mě bolí ruka a oči, tak to pro dnešek nechám tak.
|
Vstup 2 - Běžná středa