Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška MTA Support - Koty


Kuba31

Hráč

13
18.11.2018 15:49, naposledy upraveno 18.11.2018 15:51 uživatelem Kuba31

Přezdívka: Koty

Věk: Sedmnáct let.

Zkušenosti: Bývalý administrátor, main administrátor, pomocný scriptér na konkurencích.

Komunikační dovednosti: Dle mého názoru dobré. Dokážu se domluvit ve většině případů s každým. Jazyky: Čeština, Polština, Střední/Pokročilá angličtina.

Mám čas: Pondělí - Čtvrtek: V odpoledních, spíše večerních hodinách. | Pátek - Neděle: Klidně celé dny.

Další informace o mně:

Jmenuji se Jakub, je mi sedmnáct let (za půl roku osmnáct) a bydlím v Třinci. Studuji třetí ročník na Střední Škole Technický Oborů, přesněji obor Autotronik. Mezi mé zájmy patří jízda na kole, posezení s kamarády, počítač. Něco o mém soukromém životě. Takže bydlíme v rodinném domě v Třinci, jak sem už výše zmiňoval. Bydlím s bratrem, mamkou, taťkou a babičkou. Dále mám zakrslého králička, potkana, burunduka a osmáky. Za naším domem máme bazén, a před zahradu, se dvěma poly na brambory. Také mám brigádu, pracuji či vypomáhám v autoservisu. Touto cestou si chci vydělat na různe potřeby (cigarety, el.cigarety, PaySafeCard, a hlavně na motorku, atp..) Jak už sem napsal rád jezdím na kole. Jsem majitelem terenního kola Merida Kalhari 590. Kolo obsahuje uzamykatelnou vidlici. Jsem za to kolo velice rád. Nyní také se snažim začít jezdit downhill, sjezdy. Po dovršení plnoletosti a ukončeni studia se chci začít plně věnovat cyklo-sjezdům a motocrossu. Večer, jak nemám co na práci tak koukám na filmy. Mezi mé nejoblibenější filmy patří celá série Rychle a Zběsile. Co dále řici, většinu svého volného času travím na počítači, nebo jak už sem zmínil jízdou na kole. Na mém počítači hraji