Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška MTA Support - Falleagle


neznamy#598

Smazaný účet

23
20.11.2018 01:18, naposledy upraveno 20.11.2018 01:18 uživatelem neznamy#598

Přezdívka: Falleagle

Věk: 19

Zkušenosti: Pouze vypomahal jako supp. Na projektu, jež selhal

Komunikační dovednosti: Plynulá Angličtina, Italština, Čeština, dorozumím se Německy, ikdyž občas je to rukama nohama

Mám čas: je to hodně individuální, ale nejvíce okolo večerů v týdnu, víkendy mohu snad každý

Další informace o mně:

Jsem student Hotelové školy ve Velkem Meziříčí, ikdyž to v posledních pár měsících považuji za špatně vybraný obor s Maturitou. Mezi mé záliby patří Military Airsoft, či Gaučink a i přesto, že tyto dvě věci nemají dohromady moc co společného, mohu to jen a pouze doporučit. Abych odůvodnil individualitu v mém časovém plánu, každý týden to mám jinak, po skole často brigádničim a když mam po odpoledním výdělku moc školy, občas to prostě vše nestihnu, ikdyž se snažím. Proč ichazím o místo Supporta? Sice znam jen pár commandů, ale nemám problém se je doučit. Na serveru často nemám co moc dělat, jelikož nechci určité aktivity časem považovat za můj denní IC stereotyp a i přes to, že mi byla momentálně přidělena frakce, o kterou jsem si žádal, věřím, že si i při ní spoustu času najdu a rád bych jej věnoval právě serveru a komunitě v jejich prospěch. Práci s lidma zvládám podle mě obstojně, po 3 letech v gastronomii a tak mi potulný blbec jen tak den nezkazí.

21.11.2018 18:56

Po vyhodnocení přihlášky bylo rozhodnuto, že postupuješ na pohovor na pozici MTA Support.

O pohovor požádej na TS3 kterýkoli den v časovém rozsahu 19:00 - 21:00, nejpozději však 26.11.2018.

23.11.2018 22:53