@Sensei co to píšeš s těmi vozidly?
Asi jsi si spletl server, my neomezujeme žádná vozidla jen pro donátory.
Ale k návrhu:
Batohy nezvětšují inventář zcela záměrně - s novým systémem inventáře jsme se chtěli mimo jiné vyvarovat klasickým situacím, které nastávali na starém systému - hráči měli batoh, vojenský batoh, kufřík, lékařskou tašku, sportovní tašku a kdo ví co ještě a díky tomu u sebe tahali nereálně množství předmětů. Současná velikost inventáře už v podstatě jakýsi batoh zastřešuje (reálně bys bez nějaké tašky/batohu rozhodně nepobral ani to, co už teď na Skimu pobereš).
Kdyby se něco takového dělalo (a že by se musel systém inventáře znovu zcela zásadně předělat, jelikož současně s takovouhle úpravou nepočítá - jak říkám, když jsem dělal tento nový systém inventáře, naopak jsem jím zcela záměrně chtěl batohy a podobně eliminovat), tak by to vypadalo spíše jako tomu bylo na našem HL2RP serveru. Hráč měl nějaký malý inventář, kam se mu vešlo pár předmětů. Mohl u sebe mít kufřík, který zabíral skoro celý inventář a bylo v něm o něco více místa, než v inventáři, avšak logicky do něj nešlo dávat další zavazadla. Jenže ve finále je tohle moc práce pro málo užitku. Kdyby se inventář předělával na zavazadla (batoh by třeba umožnil více předmětů, než můžete nosit teď), pak by ale bylo nutné ten výchozí inventář značně zmenšit. No a ve výsledku by stejně každý ten batoh měl, jen by ho musel mít viditelně na sobě (což by vám překáželo) a ještě by to snižovalo efektivitu práce s inventářem (nejdříve předmět vyndat z batohu, pak až s ním dále manipulovat).
Kdysi jsme měli takový koncept, který s tímto pracoval. Bylo to značně více promyšlené, než jen batohy v inventáři, prostě pro batoh existoval speciální slot u postavy, stejně tak na opasek, popruh a podobně.
Přikládám screenshoty, jak měl původně nový inventář vypadat:
V čem je háček? Tyto screenshoty jsou z 4. března 2019 a jednalo se o opravdu ambiciózní projekt, který jsme však nedokončili a nakonec se z něj stal jen aprílový vtípek. Musíme brát v potaz, že i ten současný inventář, který na Skimu právě je, mi zabral několik dní práce (při skutečně celodenní práci). A nabízí skutečně slotový inventář, kde mohou předměty mít různou velikost - to nemá žádná naše konkurence.
Co tím chci říct? Když už bych se snad někdy chtěl opět pouštět do zcela nového inventáře, pak by to bylo právě tohle, aby to mělo nějakou cenu.
Ale když se nad tím pořádně zamyslíte, ono to vlastně pro hráče vyjde na stejno jako to je teď. Není vlastně jedno, jestli stisknete I, vyskočí na vás panáček, pak kliknete na batoh a tam máte inventář o stejné velikosti jako máte teď rovnou? Peněženku tam už taky máme, dokonce i s klíčenkou a to dohromady šetří spousta místa v inventáři. Batohy a kufry jsou pak hezkým vizuálním doplňkem pro passive RP.
No a já nerad návrhy zamítám a chci vám dát možnost to skutečně ovlivnit. Takže se vás ptám: má tohle všechno podle vás cenu a trváte na tom? Opravdu chcete, abych pro batohy a opět nový inventář obětoval cca 100 hodin vývojového času jako jediný vývojář? Jsem ochoten to udělat, ale stejně vám to asi vymluvím, protože jsou důležitější věci, které by se hodili přidat. Už teď všichni netrpělivě čekáte na farmers update, o kterém si každé ráno říkám, jak ho konečně pořádně posunu, ale pak se na mě navalí 50 reportů, 20 ticketů a 800 zpráv na Discordu, protože všichni se se vším obrací na mě a než se vzpamatuju, tak je 22:00 a to ještě musím opravovat bugy a optimalizovat to, co už na serveru je, protože na tom trváte. Pak mi nezbývá, než být vzhůru do 04:00, abych měl nějaký čas, který tomu vývoji můžu skutečně věnovat. Tak to jsem si postěžoval a teď zpět k rozumné diskuzi. Rataj out.
[user:3659] co to píšeš s těmi vozidly?
Asi jsi si spletl server, my neomezujeme žádná vozidla jen pro donátory.
Ale k návrhu:
Batohy nezvětšují inventář zcela záměrně - s novým systémem inventáře jsme se chtěli mimo jiné vyvarovat klasickým situacím, které nastávali na starém systému - hráči měli batoh, vojenský batoh, kufřík, lékařskou tašku, sportovní tašku a kdo ví co ještě a díky tomu u sebe tahali nereálně množství předmětů. Současná velikost inventáře už v podstatě jakýsi batoh zastřešuje (reálně bys bez nějaké tašky/batohu rozhodně nepobral ani to, co už teď na Skimu pobereš).
Kdyby se něco takového dělalo (a že by se musel systém inventáře znovu zcela zásadně předělat, jelikož současně s takovouhle úpravou nepočítá - jak říkám, když jsem dělal tento nový systém inventáře, naopak jsem jím zcela záměrně chtěl batohy a podobně eliminovat), tak by to vypadalo spíše jako tomu bylo na našem HL2RP serveru. Hráč měl nějaký malý inventář, kam se mu vešlo pár předmětů. Mohl u sebe mít kufřík, který zabíral skoro celý inventář a bylo v něm o něco více místa, než v inventáři, avšak logicky do něj nešlo dávat další zavazadla. Jenže ve finále je tohle moc práce pro málo užitku. Kdyby se inventář předělával na zavazadla (batoh by třeba umožnil více předmětů, než můžete nosit teď), pak by ale bylo nutné ten výchozí inventář značně zmenšit. No a ve výsledku by stejně každý ten batoh měl, jen by ho musel mít viditelně na sobě (což by vám překáželo) a ještě by to snižovalo efektivitu práce s inventářem (nejdříve předmět vyndat z batohu, pak až s ním dále manipulovat).
Kdysi jsme měli takový koncept, který s tímto pracoval. Bylo to značně více promyšlené, než jen batohy v inventáři, prostě pro batoh existoval speciální slot u postavy, stejně tak na opasek, popruh a podobně.
Přikládám screenshoty, jak měl původně nový inventář vypadat:
V čem je háček? Tyto screenshoty jsou z 4. března 2019 a jednalo se o opravdu ambiciózní projekt, který jsme však nedokončili a nakonec se z něj stal jen aprílový vtípek. Musíme brát v potaz, že i ten současný inventář, který na Skimu právě je, mi zabral několik dní práce (při skutečně celodenní práci). A nabízí skutečně slotový inventář, kde mohou předměty mít různou velikost - to nemá žádná naše konkurence.
Co tím chci říct? Když už bych se snad někdy chtěl opět pouštět do zcela nového inventáře, pak by to bylo právě tohle, aby to mělo nějakou cenu.
Ale když se nad tím pořádně zamyslíte, ono to vlastně pro hráče vyjde na stejno jako to je teď. Není vlastně jedno, jestli stisknete I, vyskočí na vás panáček, pak kliknete na batoh a tam máte inventář o stejné velikosti jako máte teď rovnou? Peněženku tam už taky máme, dokonce i s klíčenkou a to dohromady šetří spousta místa v inventáři. Batohy a kufry jsou pak hezkým vizuálním doplňkem pro passive RP.
No a já nerad návrhy zamítám a chci vám dát možnost to skutečně ovlivnit. Takže se vás ptám: má tohle všechno podle vás cenu a trváte na tom? Opravdu chcete, abych pro batohy a opět nový inventář obětoval cca 100 hodin vývojového času jako jediný vývojář? Jsem ochoten to udělat, ale stejně vám to asi vymluvím, protože jsou důležitější věci, které by se hodili přidat. Už teď všichni netrpělivě čekáte na farmers update, o kterém si každé ráno říkám, jak ho konečně pořádně posunu, ale pak se na mě navalí 50 reportů, 20 ticketů a 800 zpráv na Discordu, protože všichni se se vším obrací na mě a než se vzpamatuju, tak je 22:00 a to ještě musím opravovat bugy a optimalizovat to, co už na serveru je, protože na tom trváte. Pak mi nezbývá, než být vzhůru do 04:00, abych měl nějaký čas, který tomu vývoji můžu skutečně věnovat. Tak to jsem si postěžoval a teď zpět k rozumné diskuzi. Rataj out.