Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška Helper - Schokolade


5.2.2021 11:08

Přezdívka: Schokolade

Věk: 16

Zkušenosti: Zmíněno v popisu o mně.

Komunikační dovednosti: Asertivní. Umím psát výborně anglicky, s mluvením se dá říct, že i plynule s nějakým zásekem, když si domýšlím překlad.

Mám čas: 2-3 hodiny denně.

Další informace o mně:

Jmenuji se Patrik, je mi 16 let a pocházím z Moravskoslezského kraje konkrétně trošku dál od Okresu Ostravy. Mým koníčkem je vše okolo informačních technologií a současně i CNC, kterou studuji. Jsem docela začátečník v programátorských jazycích jako je JavaScript. Na RP scéně jsem se objevil kolem roku 2014-5, kde jsem začal hrát na serveru GTA Real, kde jsem po sléze času naučil základy profesionálního RP(z prvu hasičský RP to bylo, potom se rozvíjela stránka RP), vlastně až přibližně do roku 2018 kdy GTA REAL zanikl a přešel jsem tak na MTA Scénu, celkově tak přibližně 5 let na RP Scéně. Nyní na MTA scéně vycházím pod jmény: Máslo, Monolog, Schokolade > zajímám se o právní stránku roleplaye, několikrát jsem již dělal soudy na RoyalZonu a vytvořil společně s Lionnel-em několik zákonů, jako třeba ČOI, GIMV, trestní zákoník a další. Také mám bohaté zkušenosti s administrativou, byl jsem supportem a administrátorem na serveru Brugs. Později i na RoyalZonu jako support, když ještě dá se říci bylo vše v normě. Po dvou měsících jsem post opustil, kvůli neshodám a chováním majitele. Také jsem působil na SAMP serverech, jako helper a jeden taky vlastnil. (+ dodatek; taky jsem i mapper) Na závěr, děkuji za přečtení.

13.2.2021 15:24

Ahoj @Schokolade,

po zhodnocení tvé přihlášky jsem došel závěru, že na pozici helper postupuješ. Gratuluji.

Kontaktuj mě, prosím, na Discordu (SedliX#2670).