Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška Helper - OurMatthew


OurMatthew

Hráč

26
13.2.2021 19:54

Přezdívka: OurMatthew

Věk: 15

Zkušenosti: Na RP scéně se pohybuji již několik let a RP ovládám, s pozicí Helpera zkušenosti nemám ale také nemám problém se přiučit

Komunikační dovednosti: Nemám problém navázat komunikaci, kterou se snažím udržet v přátelské a vstřícné formě

Mám čas: 3 a více hodin denně.

Další informace o mně:

Ahoj, mé jméno je Matěj a pocházím z Jihočeského kraje. Momentálně jsem student 1. ročníku oboru "Elektromechanik pro zařízení a přístroje" v Táboře. Jelikož momentální situace se školama nevidí konce, tak jsem se rozhodl podat přihlášku na Helpera. Ve hře jsem prakticky celý den. A už teď občas se snažím někomu vysvětlit co je co :D Mimo to se zajímám o focení a úpravu fotografií, které se věnuji něco málo přes rok. Co se týče RP scény, tak na té působím zhruba 4-5 let. Na LeoSightu jsem začal někdy koncem roku 2018, kdy mě sem přivedl můj známej @sandlerino , se kterým jsem hrál na SA:MPu. V roce 2019 jsem zde moc aktivní nebyl (prakticky vůbec) a věnoval jsem se uplně jiným věcem. V Březnu 2020 jsem se vrátil na LS a poznal jsem několik nových lidí. Pozice v AT by pro mě byla nová zkušenost, které se rád přiučím.

Boubas

Hráč

3
14.2.2021 04:54

Elektrikář po strejdovi💪 Je to rozumnej kluk, ve hře má zdravej a selskej rozum, roleplay ovládá tak jak by měl kdo se hlásí na tuhle pozici. Komunikoval jsem s ním krátce, ale za tu dobu jsem si o něm jako o člověkovi udělal pozitivní obrázek, prostě sympaťák😈

15.2.2021 18:23, naposledy upraveno 15.2.2021 18:25 uživatelem Robiiinek