Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška Helper - Toustiik


Yuutsu

Hráč

27
4.3.2021 18:49, naposledy upraveno 4.3.2021 18:57 uživatelem Yuutsu

Přezdívka: Toustiik

Věk: 17. let

Zkušenosti: Žádné ale myslím si že rp zvládám, přeci ne jak mistr, ale každý se učí

Komunikační dovednosti: Mám vlastní funkční mikrofon, nedělá mi problém vysvětlovat ať už na discordu či TS3, a samozřejmě vysvětlovat ve hře 

Mám čas: Nom skoro každý den jsem na Skimu okolo 2-9 hodin :d

Další informace o mně:

Nom, jmenuji se Mathias je mi 17náct let. Studuju kuchaře a číšníka, ale už od mala se zajímám o počítače , ať už software, nebo teze i hardware, baví mě číst, hrát hry samozřejmě, nom ale jsem taky milovník anime, ano jsem Weeb ukamenujte mě, :D nom jsem poněkud introvertní jedinec , popravdě nevím co sem mám psát, 😅 ale chci říct ještě že mám docela dost hodin naeRPeno, okolo 700 hodin na ehm "Praze" a poté ještě okolo 100 hodin na jednom serveru pak jsou to spíš takový desítky hodin na ostatních serverech takže dohromady bych se nebál říct že mám tak před 1100 hodin naeRPeno 😅, samozřejmě je to nic moc, ale i to se počítá. Nom mezi další mé záliby patří historie, a třeba téže i vesmír, a popravdě nevím co dál napsat takže se tu s vámi loučím, děkuji že se mrknete na moji přihlášku, a těším se tedy snad na Brzkou spolupráci

20.3.2021 22:25, naposledy upraveno 20.3.2021 22:31 uživatelem SedliX

Ahoj @Yuutsu,

 

po vyhodnocení tvé přihlášky a historie jsem rozhodl, že na pozici helper nepostupuješ. Důvodem je:

  • ban či jiný trest ve hře, který jsi v nedávné době obdržel za porušení závažného pravidla ve hře,
  • vysoký poměr nesouhlasů a souhlasů.