Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška Helper - Lukasss


Lukasss

Hráč

6
8.4.2021 12:06

Přezdívka: Lukasss

Věk: 17

Zkušenosti: S Administrací a supportem MTA a Fivem serverů mám již vcelku dosti zkušeností, býval jsem v AT např. na Royal-Zone a pár menších MTA serverů.

Komunikační dovednosti: Myslím si, že mám komunikační schopnosti na dobré úrovni, což možná bude i tím, že jsem klidný a empatický. Nikdy nevyvolávám konflikty a vše řeším v klidu dokud to jen jde :)

Mám čas: Času mám dosti každý den cca 5 hodin s přehledem.

Další informace o mně:

Začneme reálným životem - Jmenuji se Lukáš, je mi 17 let a studuji zdravotnické lyceum, aktuálně jsem ve 2.ročníku . Bydlím v Jihomoravském kraji, mé zájmy ve volném čase jsou různorodé, ale většinou cvičím, nebo Rpím. Po škole bych rád šel k Policii České republiky, takže bych pozici na postu Helpera využil taky jako další způsob zdokonalit jednání s lidmi a obecně ještě zlepšil svoji emoční inteligenci. Co bych vám mohl nabídnout na pozici Helpera a čeho chci dosáhnout. Tak především je mi úplně jedno že bych měl mít nějaký respekt u hráčů, naopak chci aby mě bralo jako kamaráda ne jako někoho ,,lepšího". Jsem velice lidský a problémy řeším v klidu ale jasně a stručně, také vám mohu nabídnout zkušenosti. Na serveru nejsem motivován postupovat někam výše, ale kdybych se výše dostal nevadilo by mi to, jde mi především o to, aby se na mě hráči mohli vždy obrátit s nějakým problémem se kterým se jím vždy pokusím pomoci. Také je pozice Helpera určitě skvělá k dalším rozvinutím RP schopností, člověk tak vidí vždy trochu i jinak než obyčejný hráč, což je vždy velice přívětivé a také to posouvá dále. To je asi ve zkratce vše, předem děkuji za přečtení. S přáním hezkého dne Luká