✋ ÚVOD ✋
Možná se divíte, že zde toto vlákno nebylo s prvním dnem vydáním updatu. Má to své důvody. Krom skutečnosti, že na své postavě jsem chudý jak kostelní myš (do jisté míry), tak zde byla na vině i skutečnost, že v době vydání updatu jsem neměl žádné auto k vyzkoušení těchto featur.
💯 CO SE MI LÍBÍ? 💯
Wheelpack
Samozřejmě začnu tím, u čeho jsem byl nejméně skeptický - wheelpack. Se stávajícími vozidly funguje dobře, některým autům konečně dodává možnost elegantní cesty, jak své vozidlo odlišit. Zde krom skutečnosti, že jsem byl idiot a nenapadlo mě udělat UV mapping pro a přidání textury materiálu pro dva modely kol, opravdu není moc co říct. Prostě to funguje a jsem rád za to, že jde o kola, která fungují pro (téměř) vše a to i pro auta s vícero barvami. Ego up, heh. Ostatně na wheelpacku toho není zas tak moc, co jde pokazit.
Kosmetické úpravy
Zde je toho víc, za co jsem doopravdy rád. První a pro mě asi nejdůležitější věcí je právě šířka kol. Konečně lze na offroad-ready auta jako je Jeep CJ7 Renegade a především ikonický Raptor s kolečky od kočárku hodit pořádně široká kola. Konečně! Pro srovnání přihazuji snímky "předtím" a "poté". Bohužel je zde i jisté negativum, kterému se ale podrobněji věnuju v tomu vyhrazeném vláknu.
Předtím
Poté
Možnost pozicovat spoilery
Tuto možnost jsem vzhledem k limitaci mého vozového parku neměl jak vyzkoušet (SL má unique handling, Tahoe ani CJ7 nemají dummy na spoiler, takže těžký smolík), ale věřím tomu, že jde o docela zajímavou věc, se kterou si lze skutečně pohrát. Byť je pravda, že v tuhle chvíli si nemám moc na čem pohrát...
//EDIT - Tak ne. Proto, abych mohl vidět spoiler a jak vypadá ve hře, tak si ho musím koupit. Nešlo by aspoň ukázat preview spoileru?
Tuningové díly
Další vítanou změnou je to, že už jsou na serveru i tuningové díly k některým z uvedených vozidel. Pozitivum je, že zde jsou, negativum zde také naneštěstí je a to je to, že některým dílům chybí textury. Tento fakt jde vidět především na přídi Toyoty Supra, kde je absence těchto textur viditelná. A jak poznáte, že daný tuningový díl nemá poškození? Také tím, že namísto textury poškození jsou na něm bílé čtverečky. Stejným problémem trpí i pětkový Golf, který je na serveru (opravená verze čeká v ticketech)...
Změny jízdních vlastností
Zatím jsem sice vyzkoušel jen několik vozidel, ale krom výjimky níže jsem zatím spokojený. Mustang se zavařeným diferenciálem jezdil jako ultimátní prase, Tahoe s lehkými úpravami jede hodně příjemně (nehrabal jsem se v ničem jiném než v motoru), totéž platí pro Jeep (tam je jen bottleneck v podobě odporu vzduchu). Zde podle mě platí, že méně je více a není potřeba se pouštět do úprav "v plné palbě", pokud nemáte peněženku, která to zvládne, nebo sílu vůle, že daný setup jednoduše nebude fungovat.
❓❗ CO SE MI NELÍBÍ? ❓❗
Omezení kosmetických úprav
Abych to vysvětlil - pokud máte vozidlo s unique handlingem, vyskočí vám tato hláška.
Vozidla s unikátním handlingem nelze upravovat v novém editoru!
Úpravou by se přerušil existující handling a proto jsme tuto funkci zablokovali!
Pokud chceš nové úpravy, můžeš požádat reportem o odstranění unikátního handlingu!
Co tato hláška pro vás znamená? Znamená pro vás to, že nejenom, že máte útrum s úpravami po stránce jízdních vlastností, ale také po kosmetické stránce. První možnost chápu, ta je zde proto, aby na silnici nejezdila monstra s rychlostí přes 350 kilometrů v hodině (viz jedno z prvních preview, kde se tento update zkoušel na několika vozidlech s unique handlingy ala SL73 AMG, Brabus AMG GT a podobné monstrozity), byť samotný skript i s upravenými vozidly fungoval a to vcelku zajímavě (skutečná sranda byla právě ta SL73, ze které se stal naprostý zabiják všeho se svou rychlostí přes 330 kilometrů v hodině). Ta druhá je, pro změnu, skutečně zbytečná a omezující v tom, co by spousta lidí chtěla - kosmetické úpravy na již upravená vozidla. A teď se nebavíme pouze o spoilerech (které jsem právě z toho důvodu nemohl vyzkoušet), ale i šířku kol. Na serveru je hned několik upravených vozidel, kterým by jiná šířka kol, nebo pozicovatelný spoiler, skutečně prospěly. Tak proč zde ta možnost není, když během preview to fungovalo na unique vozidlech?
Přitom by stačilo přidat jen pár řádků ke skriptu, kde by podle toho, zda vozidlo má unique handling, zpřístupnilo pouze kosmetické úpravy, nebo v případě standartního handlingu i vše v plné palbě. Zrovna tohle je změna, za kterou by byla spousta hráčů ráda a přitom by nijak neuškodila serveru.
Posuzování, kdy u auta funguje omezovač rychlosti, nebo ne
Toto je především můj osobní názor na to, že některé úpravy nemusí mít u daného auta dopad a to kvůli tomu, jak na dané vozidlo byl vytvořen handling. Abych vám to vysvětlil, tak existuje několik cest, jak regulovat maximální rychlost vozidla.
První z nich je nastavení maximální rychlosti. Tato cesta funguje POUZE(!) za předpokladu, že dané auto má handling flag, který hodnotu z maximální rychlosti využije jako bod pro omezovač. Jinými slovy vás to za danou rychlost nepustí i přesto, že by auto dokázalo jet klidně i dvojnásobek.
Druhá, daleko radikalnější cesta, je skrze odpor vzduchu. S ním se na Skimu především pracovalo a to z toho důvodu, že užití handling flagu nelze bez funkčního handling editoru regulovat (to je třeba důvod, proč jsem rád za to, že se Ratajovi podařilo přijít na funkci a schéma těchto flagů, neboť na nich funguje několik funkcí v tomto updatu). Taková auta nemají žádné negativum za předpokladu, že s nimi nechcete dále pracovat u úprav. V případě úpravy těchto vozidel je totiž potřeba pracovat i s odporem vzduchu a to skutečně individuálně a to z toho důvodu, že i větší množství přidaného výkonu nepomůže zvýšit maximální rychlost.
Třetí cesta je pak skrze hodnotu akcelerace a tu regulovat zase setrvačností motoru. Opět je zde stejný problém jako výše, byť zde se musí pracovat nejenom s hodnotou akcelerace, ale i s hodnotami jako odpor vzduchu a setrvačnost motoru.
Co tímto chtěl básník říci? U některých aut vám sundání omezovače nepomůže proto, že je tam jiný "bottleneck". V tom lepším případě akcelerace, v tom horším odpor vzduchu. S prvním lze dále pracovat v případě úpravy vozidel, s tím druhým naopak ne a to z toho důvodu, že to vyžaduje skutečně individuální přístup k vozidlu.
Příkladem za všechny je můj Jeep CJ7. U něj jsem udělal pouze jednu jedinou úpravu (v době sepisování tohoto vlákna) a to bylo sundání omezovače. Změnilo se něco? Ne, pouze jsem utratil jednu průměrnou výplatu, auto jede stále stejně a to z důvodu uvedeného výše - je zde druhý z uvedený bottlenecků. Pro hráče by se hodilo buďto projít handlingy a vyzkoušet, kde čemu brání co, popřípadě to udělat úplně jednoduše - zkontrolovat na základě kombinace handling flagů všechny, kde figuruje ten s omezovačem. Pokud tam je, byla by umožněná změna omezovače. Pokud není? Tak zbytečně neutratíte peníze za něco, co nic nezmění.
Auta, která jedou pomaleji v upravené podobě nežli ve standartu
Tohle je s největší pravděpodobností největší negativum tohoto updatu. Problém je v tom, že může jít o kterékoliv z dražších a výkonnějších vozidel, které hráč(i) vlastní ve standartní podobě. V tuhle chvíli nevím, jestli je ve skriptových hodnotách nastavený nějaký limit, za který už úpravy nepůsobí, ale bylo zde víc případů, kdy auto, do kterého bylo vloženo přes milion, jelo pomaleji nežli neupravené provedení. Příkladem za všechny je Ferrari 360 Modena, kde v tuhle chvíli NEDOPORUČUJI jít do úprav. Co jsme zkoušeli s Heavym, tak auto je ve skutečnosti pomalejší o 15 až 20 kilometrů v hodině. Nešlo o nějaké casual úpravy, ŠLO O PLNOU PALBU (krom diferenciálu)!
Takových aut je zde údajně víc, ale zatím jsem měl možnost se setkat jen s tímto kouskem. A opravdu mohu potvrdit (jako předchozí vlastník onoho Ferrari), že vozidlo s těmito úpravami jede pomaleji. Nejede hůř, podvozkové úpravy vozidlu pomáhají, ale jede pomaleji.
Jeden ze shaderů rozbíjí odlesky Fordu Mustang GT
Další skutečnost, které jsem si po tomto updatu všiml. Problém je v tom, že před tímto updatem měl Mustang normální odlesky, zatímco dnes je má až přehnané, jako by zde něco ovlivňovalo odlesky daného vozidla. Je možné, že jich je víc, ale natrefil jsem jen na tento problém. Na fotce se nachází černý Mustang.
//EDIT - Problém se shadery u Mustangu už byl údajně dřív. Děkuji @Soudruh ovi za doplnění informací k této chybičce. Zasílám sušenku. 🍪
Nastavit backfire pouze pro dimenzi, ve které se dané auto nachází.
Bez komentáře. Prostě mi vadí to, že vidím ve své garáži co chvíli nějaký backfire.
🆕 CO BYCH NAVRHNUL PŘIDAT? 🆕
Výkonové úpravy pro vozidla s unique handlingem, která mají nižší maximální rychlost
Pokud by mělo auto s unique handlingem nižší hodnotu akcelerace a maximální rychlost než hodnoty x, y (představme si třeba 14 a 280 kph), tak by mohla být možnost provést na autě i výkonové úpravy. Takovým autům skutečně neuškodí a stejně budou ve srovnání s mnohými auty na serveru pomalejší. Stejný důvod je i to, že bych si třeba chtěl nechat na autě unikátní název, ale kupříkladu standartní handling. Bohužel skript mi to neumožní.
Uzamknutí konkrétních tuningových dílů pouze na konkrétní auta
Není potřeba dalšího komentáře. Potom vzniká toto...
Přidání dalších dílů na úpravy jako dodatečné světlomety
Funkce a pozicování stejně jako u spoilerů, jen včetně možnosti zapnout či vypnout zrcadlení. Čistě kosmetické, nepřidávalo by to další zdroj světla (nechci, abych vyhořel).
https://www.gtainside.com/en/sanandreas/mods/107493-tuning-parts-extended/
A teď si představte, že takto si můžete na autě vyměnit výfuk(y), hodit i zrcadlení (které přidá handling flag na double exhaust, takže by to i skutečně fungovalo!), hood scoop a další věci! Modely na to v GTA SA jsou, tak proč ne? A dokonce by šlo využít i ID pro unikátní tuningové díly, které se na serveru nevyužívají. Víc svobody s úpravou aut, co víc si přát.
💌 ZÁVĚR 💌
Přiznám jsem, že jsem čekal, že tento update bude katastrofa. Sice jsem byl na jednom z prvních preview kvůli funkci některých prvků, ale stále jsem si byl vědom toho, že tento update nenahradí VCT.
První část mého závěru se změnila - update je v pořádku, většina věcí funguje, nesrovnalosti a problémy se dají vyřešit vcelku jednoduše. Ta druhá se nezměnila - stále trvám na tom, že server bude dřív či později potřebovat někoho, kdo bude řešit handlingy i jinou než cestou skriptu. Jistě, skript pokryje přibližně 85 procent možných variant pro úpravy, ale těch zbývajících 15 procent pokryje velice obtížně. Je to jako s autonomním řízením. Devadesátiprocentní úspěšnosti není (tak) těžké dosáhnout, zato těch zbývajících deset procent je nesmírně odlišné a to právě proto, že zde chybí intuice, chybí zde ten individuální zásah. Jenže o tom tento update není a ani být neměl. Tento update měl pokrýt těch 85-90 procent případů proto, aby ty zbývající procenta dokázalo pokrýt kompetentní člen VCT.
TLDR: #ChudakRataj
//EDIT 2 - doplněno info u spoilerů
Poznámka pod čarou - toto vlákno píšu třikrát (jednou mi spadnul Windows, podruhé se mi seklo MTA...), tak mě omluvte za to, že to tady nebudu brát tak podrobně, jak bych to bral za jiných okolností
✋ ÚVOD ✋
Možná se divíte, že zde toto vlákno nebylo s prvním dnem vydáním updatu. Má to své důvody. Krom skutečnosti, že na své postavě jsem chudý jak kostelní myš (do jisté míry), tak zde byla na vině i skutečnost, že v době vydání updatu jsem neměl žádné auto k vyzkoušení těchto featur.
💯 CO SE MI LÍBÍ? 💯
Wheelpack
Samozřejmě začnu tím, u čeho jsem byl nejméně skeptický - wheelpack. Se stávajícími vozidly funguje dobře, některým autům konečně dodává možnost elegantní cesty, jak své vozidlo odlišit. Zde krom skutečnosti, že jsem byl idiot a nenapadlo mě udělat UV mapping pro a přidání textury materiálu pro dva modely kol, opravdu není moc co říct. Prostě to funguje a jsem rád za to, že jde o kola, která fungují pro (téměř) vše a to i pro auta s vícero barvami. Ego up, heh. Ostatně na wheelpacku toho není zas tak moc, co jde pokazit.
Kosmetické úpravy
Zde je toho víc, za co jsem doopravdy rád. První a pro mě asi nejdůležitější věcí je právě šířka kol. Konečně lze na offroad-ready auta jako je Jeep CJ7 Renegade a především ikonický Raptor s kolečky od kočárku hodit pořádně široká kola. Konečně! Pro srovnání přihazuji snímky "předtím" a "poté". Bohužel je zde i jisté negativum, kterému se ale podrobněji věnuju v tomu vyhrazeném vláknu.
Předtím
Poté
Možnost pozicovat spoilery
Tuto možnost jsem vzhledem k limitaci mého vozového parku neměl jak vyzkoušet (SL má unique handling, Tahoe ani CJ7 nemají dummy na spoiler, takže těžký smolík), ale věřím tomu, že jde o docela zajímavou věc, se kterou si lze skutečně pohrát. Byť je pravda, že v tuhle chvíli si nemám moc na čem pohrát...
//EDIT - Tak ne. Proto, abych mohl vidět spoiler a jak vypadá ve hře, tak si ho musím koupit. Nešlo by aspoň ukázat preview spoileru?
Tuningové díly
Další vítanou změnou je to, že už jsou na serveru i tuningové díly k některým z uvedených vozidel. Pozitivum je, že zde jsou, negativum zde také naneštěstí je a to je to, že některým dílům chybí textury. Tento fakt jde vidět především na přídi Toyoty Supra, kde je absence těchto textur viditelná. A jak poznáte, že daný tuningový díl nemá poškození? Také tím, že namísto textury poškození jsou na něm bílé čtverečky. Stejným problémem trpí i pětkový Golf, který je na serveru (opravená verze čeká v ticketech)...
Změny jízdních vlastností
Zatím jsem sice vyzkoušel jen několik vozidel, ale krom výjimky níže jsem zatím spokojený. Mustang se zavařeným diferenciálem jezdil jako ultimátní prase, Tahoe s lehkými úpravami jede hodně příjemně (nehrabal jsem se v ničem jiném než v motoru), totéž platí pro Jeep (tam je jen bottleneck v podobě odporu vzduchu). Zde podle mě platí, že méně je více a není potřeba se pouštět do úprav "v plné palbě", pokud nemáte peněženku, která to zvládne, nebo sílu vůle, že daný setup jednoduše nebude fungovat.
❓❗ CO SE MI NELÍBÍ? ❓❗
Omezení kosmetických úprav
Abych to vysvětlil - pokud máte vozidlo s unique handlingem, vyskočí vám tato hláška.
Vozidla s unikátním handlingem nelze upravovat v novém editoru!
Úpravou by se přerušil existující handling a proto jsme tuto funkci zablokovali!
Pokud chceš nové úpravy, můžeš požádat reportem o odstranění unikátního handlingu!
Co tato hláška pro vás znamená? Znamená pro vás to, že nejenom, že máte útrum s úpravami po stránce jízdních vlastností, ale také po kosmetické stránce. První možnost chápu, ta je zde proto, aby na silnici nejezdila monstra s rychlostí přes 350 kilometrů v hodině (viz jedno z prvních preview, kde se tento update zkoušel na několika vozidlech s unique handlingy ala SL73 AMG, Brabus AMG GT a podobné monstrozity), byť samotný skript i s upravenými vozidly fungoval a to vcelku zajímavě (skutečná sranda byla právě ta SL73, ze které se stal naprostý zabiják všeho se svou rychlostí přes 330 kilometrů v hodině). Ta druhá je, pro změnu, skutečně zbytečná a omezující v tom, co by spousta lidí chtěla - kosmetické úpravy na již upravená vozidla. A teď se nebavíme pouze o spoilerech (které jsem právě z toho důvodu nemohl vyzkoušet), ale i šířku kol. Na serveru je hned několik upravených vozidel, kterým by jiná šířka kol, nebo pozicovatelný spoiler, skutečně prospěly. Tak proč zde ta možnost není, když během preview to fungovalo na unique vozidlech?
Přitom by stačilo přidat jen pár řádků ke skriptu, kde by podle toho, zda vozidlo má unique handling, zpřístupnilo pouze kosmetické úpravy, nebo v případě standartního handlingu i vše v plné palbě. Zrovna tohle je změna, za kterou by byla spousta hráčů ráda a přitom by nijak neuškodila serveru.
Posuzování, kdy u auta funguje omezovač rychlosti, nebo ne
Toto je především můj osobní názor na to, že některé úpravy nemusí mít u daného auta dopad a to kvůli tomu, jak na dané vozidlo byl vytvořen handling. Abych vám to vysvětlil, tak existuje několik cest, jak regulovat maximální rychlost vozidla.
První z nich je nastavení maximální rychlosti. Tato cesta funguje POUZE(!) za předpokladu, že dané auto má handling flag, který hodnotu z maximální rychlosti využije jako bod pro omezovač. Jinými slovy vás to za danou rychlost nepustí i přesto, že by auto dokázalo jet klidně i dvojnásobek.
Druhá, daleko radikalnější cesta, je skrze odpor vzduchu. S ním se na Skimu především pracovalo a to z toho důvodu, že užití handling flagu nelze bez funkčního handling editoru regulovat (to je třeba důvod, proč jsem rád za to, že se Ratajovi podařilo přijít na funkci a schéma těchto flagů, neboť na nich funguje několik funkcí v tomto updatu). Taková auta nemají žádné negativum za předpokladu, že s nimi nechcete dále pracovat u úprav. V případě úpravy těchto vozidel je totiž potřeba pracovat i s odporem vzduchu a to skutečně individuálně a to z toho důvodu, že i větší množství přidaného výkonu nepomůže zvýšit maximální rychlost.
Třetí cesta je pak skrze hodnotu akcelerace a tu regulovat zase setrvačností motoru. Opět je zde stejný problém jako výše, byť zde se musí pracovat nejenom s hodnotou akcelerace, ale i s hodnotami jako odpor vzduchu a setrvačnost motoru.
Co tímto chtěl básník říci? U některých aut vám sundání omezovače nepomůže proto, že je tam jiný "bottleneck". V tom lepším případě akcelerace, v tom horším odpor vzduchu. S prvním lze dále pracovat v případě úpravy vozidel, s tím druhým naopak ne a to z toho důvodu, že to vyžaduje skutečně individuální přístup k vozidlu.
Příkladem za všechny je můj Jeep CJ7. U něj jsem udělal pouze jednu jedinou úpravu (v době sepisování tohoto vlákna) a to bylo sundání omezovače. Změnilo se něco? Ne, pouze jsem utratil jednu průměrnou výplatu, auto jede stále stejně a to z důvodu uvedeného výše - je zde druhý z uvedený bottlenecků. Pro hráče by se hodilo buďto projít handlingy a vyzkoušet, kde čemu brání co, popřípadě to udělat úplně jednoduše - zkontrolovat na základě kombinace handling flagů všechny, kde figuruje ten s omezovačem. Pokud tam je, byla by umožněná změna omezovače. Pokud není? Tak zbytečně neutratíte peníze za něco, co nic nezmění.
Auta, která jedou pomaleji v upravené podobě nežli ve standartu
Tohle je s největší pravděpodobností největší negativum tohoto updatu. Problém je v tom, že může jít o kterékoliv z dražších a výkonnějších vozidel, které hráč(i) vlastní ve standartní podobě. V tuhle chvíli nevím, jestli je ve skriptových hodnotách nastavený nějaký limit, za který už úpravy nepůsobí, ale bylo zde víc případů, kdy auto, do kterého bylo vloženo přes milion, jelo pomaleji nežli neupravené provedení. Příkladem za všechny je Ferrari 360 Modena, kde v tuhle chvíli NEDOPORUČUJI jít do úprav. Co jsme zkoušeli s Heavym, tak auto je ve skutečnosti pomalejší o 15 až 20 kilometrů v hodině. Nešlo o nějaké casual úpravy, ŠLO O PLNOU PALBU (krom diferenciálu)!
Takových aut je zde údajně víc, ale zatím jsem měl možnost se setkat jen s tímto kouskem. A opravdu mohu potvrdit (jako předchozí vlastník onoho Ferrari), že vozidlo s těmito úpravami jede pomaleji. Nejede hůř, podvozkové úpravy vozidlu pomáhají, ale jede pomaleji.
Jeden ze shaderů rozbíjí odlesky Fordu Mustang GT
Další skutečnost, které jsem si po tomto updatu všiml. Problém je v tom, že před tímto updatem měl Mustang normální odlesky, zatímco dnes je má až přehnané, jako by zde něco ovlivňovalo odlesky daného vozidla. Je možné, že jich je víc, ale natrefil jsem jen na tento problém. Na fotce se nachází černý Mustang.
//EDIT - Problém se shadery u Mustangu už byl údajně dřív. Děkuji [user:923] ovi za doplnění informací k této chybičce. Zasílám sušenku. 🍪
Nastavit backfire pouze pro dimenzi, ve které se dané auto nachází.
Bez komentáře. Prostě mi vadí to, že vidím ve své garáži co chvíli nějaký backfire.
🆕 CO BYCH NAVRHNUL PŘIDAT? 🆕
Výkonové úpravy pro vozidla s unique handlingem, která mají nižší maximální rychlost
Pokud by mělo auto s unique handlingem nižší hodnotu akcelerace a maximální rychlost než hodnoty x, y (představme si třeba 14 a 280 kph), tak by mohla být možnost provést na autě i výkonové úpravy. Takovým autům skutečně neuškodí a stejně budou ve srovnání s mnohými auty na serveru pomalejší. Stejný důvod je i to, že bych si třeba chtěl nechat na autě unikátní název, ale kupříkladu standartní handling. Bohužel skript mi to neumožní.
Uzamknutí konkrétních tuningových dílů pouze na konkrétní auta
Není potřeba dalšího komentáře. Potom vzniká toto...
Přidání dalších dílů na úpravy jako dodatečné světlomety
Funkce a pozicování stejně jako u spoilerů, jen včetně možnosti zapnout či vypnout zrcadlení. Čistě kosmetické, nepřidávalo by to další zdroj světla (nechci, abych vyhořel).
https://www.gtainside.com/en/sanandreas/mods/107493-tuning-parts-extended/
A teď si představte, že takto si můžete na autě vyměnit výfuk(y), hodit i zrcadlení (které přidá handling flag na double exhaust, takže by to i skutečně fungovalo!), hood scoop a další věci! Modely na to v GTA SA jsou, tak proč ne? A dokonce by šlo využít i ID pro unikátní tuningové díly, které se na serveru nevyužívají. Víc svobody s úpravou aut, co víc si přát.
💌 ZÁVĚR 💌
Přiznám jsem, že jsem čekal, že tento update bude katastrofa. Sice jsem byl na jednom z prvních preview kvůli funkci některých prvků, ale stále jsem si byl vědom toho, že tento update nenahradí VCT.
První část mého závěru se změnila - update je v pořádku, většina věcí funguje, nesrovnalosti a problémy se dají vyřešit vcelku jednoduše. Ta druhá se nezměnila - stále trvám na tom, že server bude dřív či později potřebovat někoho, kdo bude řešit handlingy i jinou než cestou skriptu. Jistě, skript pokryje přibližně 85 procent možných variant pro úpravy, ale těch zbývajících 15 procent pokryje velice obtížně. Je to jako s autonomním řízením. Devadesátiprocentní úspěšnosti není (tak) těžké dosáhnout, zato těch zbývajících deset procent je nesmírně odlišné a to právě proto, že zde chybí intuice, chybí zde ten individuální zásah. Jenže o tom tento update není a ani být neměl. Tento update měl pokrýt těch 85-90 procent případů proto, aby ty zbývající procenta dokázalo pokrýt kompetentní člen VCT.
TLDR: #ChudakRataj
//EDIT 2 - doplněno info u spoilerů
Poznámka pod čarou - toto vlákno píšu třikrát (jednou mi spadnul Windows, podruhé se mi seklo MTA...), tak mě omluvte za to, že to tady nebudu brát tak podrobně, jak bych to bral za jiných okolností