Clayi, Clayi, Clayi... oba dva víme, že ty zprávy mají svůj důvod. Jde o to nejdůležitější, co tady může Rataj dostat (což dostává, ale v některých věcech se toho moc nemění) - feedback. Samozřejmě uznávám, že některé z textů působí útočně, ale to už je výsledek toho, že se dané problémy neřešily už na samém začátku a namísto toho došly až ke stávající situaci, kdy padají bany i osobám, které utvářeli vývoj či chod serveru. A že jich v posledních týdnech není málo.
Do portálu jsem dal za celou dobu, co tu jsem, přes pět tisíc. To jsou peníze, za které jsem si mohl sehnat spoustu jiných věcí - jmenovitě třeba navigaci do auta, Blackberry na díly, popřípadě se delší dobu pořádně najíst. S penězi a ekonomickým modelem, který tady je, tudíž očekávám nějakou kvalitu služeb.
Ano, tyhle ceny tady hrají roli, ale pouze toho, že zde vytváří pomyslnou laťku toho, co hráč za své peníze očekává. Když třeba utratíš za věc, kterou si uděláš sám do free2play hry, několik stovek, počítáš s tím, že se ti bude dostávat odpovídající servis. Srovnej si to třeba s "oblíbenými" mikrotransakcemi ve hrách - když do nich dáš peníze, očekáváš za své peníze kvalitu služeb na základě toho, co si koupíš. Pochybuju, že by jsi byl spokojený, kdyby jsi si koupil věc A a namísto toho, vlivem chyby skriptů, dostal věc B. Začal by jsi dál řešit věc skrze podporu (zde slavně stagnující tickety), kde by se ti nedostalo odpovědi či vyřešení dané věci. Chci vědět, zda by jsi "držel hubu a krok" , kdyby jsi čekal na navrácení kreditů vlivem chyby ve skriptu, která ještě zdárně zdokumentována, přes dva měsíce. A tohle je jen špička ledovce. Stejně tak pochybuji, že by jsi v daném případě byl spokojený se službami, které daný servis/vývojář poskytuje a to bez ohledu na to, zda by v tom skončilo dvacet korun, nebo několik stovek či tisíc.
Tohle dřív byla modelová situace (byť na základě skutečných okolností), dnes je to jeden z důvodů, proč tyhle slohovky s rozumným feedbackem chápu. Argument ohledně toho, že jde o pouze o člověka nemůže být solidní, když mi ještě pár členů AT nastavovalo (po jejich překvapeném zjištění, že na tohle čekám víc než měsíc) vyšší prioritu, stejně tak existuje tady už téměř dva měsíce existuje vlákno. Když do něčeho takového dáš peníze a nedostává se ti odpovědi po takovou dobu, tak se není čemu divit, že nejsem spokojený. Když už banovat, tak za porušení pravidel a ne za to, že se ti daný názor nehodí, či nelíbí. Přece nejsme SeeGy.
//EDIT - @Clay zrovna u tohoto příspěvku čekám na tvou argumentaci. Někdy je totiž lepší vidět i názor a situaci druhé strany, než vytahovat pochodně proti někomu, kdo je na stejné straně.
Clayi, Clayi, Clayi... oba dva víme, že ty zprávy mají svůj důvod. Jde o to nejdůležitější, co tady může Rataj dostat (což dostává, ale v některých věcech se toho moc nemění) - feedback. Samozřejmě uznávám, že některé z textů působí útočně, ale to už je výsledek toho, že se dané problémy neřešily už na samém začátku a namísto toho došly až ke stávající situaci, kdy padají bany i osobám, které utvářeli vývoj či chod serveru. A že jich v posledních týdnech není málo.
Do portálu jsem dal za celou dobu, co tu jsem, přes pět tisíc. To jsou peníze, za které jsem si mohl sehnat spoustu jiných věcí - jmenovitě třeba navigaci do auta, Blackberry na díly, popřípadě se delší dobu pořádně najíst. S penězi a ekonomickým modelem, který tady je, tudíž očekávám nějakou kvalitu služeb.
Ano, tyhle ceny tady hrají roli, ale pouze toho, že zde vytváří pomyslnou laťku toho, co hráč za své peníze očekává. Když třeba utratíš za věc, kterou si uděláš sám do free2play hry, několik stovek, počítáš s tím, že se ti bude dostávat odpovídající servis. Srovnej si to třeba s "oblíbenými" mikrotransakcemi ve hrách - když do nich dáš peníze, očekáváš za své peníze kvalitu služeb na základě toho, co si koupíš. Pochybuju, že by jsi byl spokojený, kdyby jsi si koupil věc A a namísto toho, vlivem chyby skriptů, dostal věc B. Začal by jsi dál řešit věc skrze podporu (zde slavně stagnující tickety), kde by se ti nedostalo odpovědi či vyřešení dané věci. Chci vědět, zda by jsi "držel hubu a krok" , kdyby jsi čekal na navrácení kreditů vlivem chyby ve skriptu, která ještě zdárně zdokumentována, přes dva měsíce. A tohle je jen špička ledovce. Stejně tak pochybuji, že by jsi v daném případě byl spokojený se službami, které daný servis/vývojář poskytuje a to bez ohledu na to, zda by v tom skončilo dvacet korun, nebo několik stovek či tisíc.
Tohle dřív byla modelová situace (byť na základě skutečných okolností), dnes je to jeden z důvodů, proč tyhle slohovky s rozumným feedbackem chápu. Argument ohledně toho, že jde o pouze o člověka nemůže být solidní, když mi ještě pár členů AT nastavovalo (po jejich překvapeném zjištění, že na tohle čekám víc než měsíc) vyšší prioritu, stejně tak existuje tady už téměř dva měsíce existuje vlákno. Když do něčeho takového dáš peníze a nedostává se ti odpovědi po takovou dobu, tak se není čemu divit, že nejsem spokojený. Když už banovat, tak za porušení pravidel a ne za to, že se ti daný názor nehodí, či nelíbí. Přece nejsme SeeGy.
//EDIT - [user:115] zrovna u tohoto příspěvku čekám na tvou argumentaci. Někdy je totiž lepší vidět i názor a situaci druhé strany, než vytahovat pochodně proti někomu, kdo je na stejné straně.