Záleží na tom kdo je online. Jsou lidi, kteří dokážou skloubit IC i OOC (reporty). Jsou lidi, kteří prostě ví co má pro server a x lidí prioritu a stejně tak jsou lidi (tedy spíš člověk) v AT, kteří na to z vysoka kašlou a jejich RP odpovídá AFKování u security.
" já osobně bych za to dával ban."
Taky že se za tohle dostávají bany. Dokonce je to vedené v pravidlech serveru.
"Někteří si stěžují že čekají 30 minut a přitom nejstarší report co zrovna je je z 15ti minut na zpátek"
Až budeš dva dny řešit vytvoření interiéru (report s ID interiéru, lokalitou skrze /getpos a infem okolo - s tím vším je to záležitost doslova minuty, přinejhorším dvou), tak si budeš stěžovat taky. Popravdě řečeno v některých scénářích kašlu na report a rovnou dávám stížnost (pokud jde o hráče) na fórum, pač kolikrát řešení x věcí s vybranými experty v AT (všichni znalí ví o kom mluvím... tedy je jen jeden člověk, u kterého nechápu co tam dodnes vůbec dělá) je daleko víc kontraproduktivní než sepsat vlákno. Samozřejmě jde o výjimku potvrzující pravidlo (a jde jen o jednoho vybraného člena AT), ale je tu. Bohužel.
"protože někteří nejsste schopni napsat ID..."
Zajímavé, já totiž vždycky píšu ID a vše, co vím, ideálně včetně videa. Nedá se říct, že by to něčemu pomáhalo. Ale souhlasím. Když už si má člověk podávat report, tak ať tam napíše co potřebuje a ideálně s tím, co je potřeba.
"že administrátoři nemají 24/7 čas řešit vaše pojebané reporty které ani nedávají smysl mnochdy"
No jo, nahlašování hráčů nedává smysl mnochdy. Já proti tomu, že nemají čas kvůli tomu, že si chtějí udělat IC, nic nemám, tohle respektuji. Problém je ale v tom, že kolikrát lze IC i řešení reportů skloubit a udělat tak, aby to fungovalo a zbytečně neničilo hráčům požitek ze hry.
Unpopular opinion: Jde fungovat tak, že máš IC i řešíš reporty. Jenom prostě nesmíš být líný a nehledat si jen výmluvy. Řečeno bývalým členem AT ještě před restrukturizací.
Záleží na tom kdo je online. Jsou lidi, kteří dokážou skloubit IC i OOC (reporty). Jsou lidi, kteří prostě ví co má pro server a x lidí prioritu a stejně tak jsou lidi (tedy spíš člověk) v AT, kteří na to z vysoka kašlou a jejich RP odpovídá AFKování u security.
" já osobně bych za to dával ban."
Taky že se za tohle dostávají bany. Dokonce je to vedené v pravidlech serveru.
"Někteří si stěžují že čekají 30 minut a přitom nejstarší report co zrovna je je z 15ti minut na zpátek"
Až budeš dva dny řešit vytvoření interiéru (report s ID interiéru, lokalitou skrze /getpos a infem okolo - s tím vším je to záležitost doslova minuty, přinejhorším dvou), tak si budeš stěžovat taky. Popravdě řečeno v některých scénářích kašlu na report a rovnou dávám stížnost (pokud jde o hráče) na fórum, pač kolikrát řešení x věcí s vybranými experty v AT (všichni znalí ví o kom mluvím... tedy je jen jeden člověk, u kterého nechápu co tam dodnes vůbec dělá) je daleko víc kontraproduktivní než sepsat vlákno. Samozřejmě jde o výjimku potvrzující pravidlo (a jde jen o jednoho vybraného člena AT), ale je tu. Bohužel.
"protože někteří nejsste schopni napsat ID..."
Zajímavé, já totiž vždycky píšu ID a vše, co vím, ideálně včetně videa. Nedá se říct, že by to něčemu pomáhalo. Ale souhlasím. Když už si má člověk podávat report, tak ať tam napíše co potřebuje a ideálně s tím, co je potřeba.
"že administrátoři nemají 24/7 čas řešit vaše pojebané reporty které ani nedávají smysl mnochdy"
No jo, nahlašování hráčů nedává smysl mnochdy. Já proti tomu, že nemají čas kvůli tomu, že si chtějí udělat IC, nic nemám, tohle respektuji. Problém je ale v tom, že kolikrát lze IC i řešení reportů skloubit a udělat tak, aby to fungovalo a zbytečně neničilo hráčům požitek ze hry.
Unpopular opinion: Jde fungovat tak, že máš IC i řešíš reporty. Jenom prostě nesmíš být líný a nehledat si jen výmluvy. Řečeno bývalým členem AT ještě před restrukturizací.