Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška Helper - Froxiss


Froxiss

Hráč

11
18.8.2021 19:49

Přezdívka: Froxiss

Věk: 19 prakticky 20 (23.08.2001)

Zkušenosti: Několik let hraji Roleplay na MTA a sem tam jsem byl i adminem či jiným členem a-teamu.

Komunikační dovednosti: Dokážu v klidu komunikovat jak ve zprávách tak i třeba na TeamSpeaku či na jiných platformách.

Mám čas: Chodím do práce od 5 někdy 6ti ráno do 3 hodin odpoledne takže od 4té jsem k dispozici.

Další informace o mně:

Zdravím všechny, jsem rád že jste si udělali čas přečíst si mojí přihlášku do Admin Teamu. Jmenuji se František kamarádi mi říkají Fando, žiju na malé vesničce poblíž Hradce Králové je zde více koček jak lidí ale za to je tu nádherný klid... Pracuji jako Zemědělec a příležitostní Automechanik, vystudoval jsem obor Obráběč kovů a plánuji časem jít do oboru ale to už odbočuji... Myslím si že na post Helper se hodím z několika důvodů a tím jsou ochota učit ostatní lidi, mnoholeté a veliké znalosti RP, zkušenosti a znalosti v A-Teamu a taktéž se dost zajímám o scriptování na MTA (Tím neříkám že to umím pouze tomu trocha rozumím). Dost lidí z cz/sk komunity mě zná buď z původního skima nebo z konkurence a myslím si že semnou nemá nikdo něják zásadní problém a taktéž s mým RP. Děkuji všem za přečtení a budu se těšit na výsledek.

karlito

Hráč

21
6.9.2021 19:51

Tenhle týpek by měl taky patřit do HT, znám ho sice pár měsíců a vždycky pomohl a snad ani jednou se mi ho nepovedlo zastihnout naštvaného takže za mě souhlas .

daniel0lp

Hráč

16
6.9.2021 21:50

Tenhle cápek byl vždycky v cajku problémy řešil v klidu když jsme něco nevěděli tak nám stím pomohl takže za mě má souhlas.

 

Holub

Hráč

46
8.9.2021 13:07