Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška Helper - Zeintar


Zeintar

Hráč

49
5.9.2021 18:23, naposledy upraveno 5.9.2021 18:25 uživatelem Zeintar

Přezdívka: Zeintar

Věk: 20

Zkušenosti: Na největším SAMP serveru jsem byl moderátor, pak na pár SAMP RP serverech helper/moderátor.

Komunikační dovednosti: Výborné. Pokecám si o čemkoliv, s kýmkoliv. Gramatiku ovládám na více než výbornou.

Mám čas: Momentálně každý den - studuji vysokou školu (začíná ale až od října) - pak se změní každý den, na každé odpoledne.

Další informace o mně:

Jmenuji se Martin, je mi 20 a momentálně studuji vysokou školu v Praze. Roleplayi se věnuji přes 7 let aktivního hraní HardcoreRP (HeavyRP) SAMP serverů a u několika jsem působil buďto v admin teamu, nebo u aktivního vývoje serverů. Příspíval jsem několikrát taktéž svou grafikou pro IC firmy, tady dělám několik serverových akcí (Ťukťuk - ááá ťuk) tak pro samotný server. (Ikonky, webdesign, flatdesign-..)

Mám (zatím) vystudovanou školu multimediálních studií úspěšně zakončenou maturitou, díky čemuž zvládnu základy 3D, ale dokážu poměrně pokročile úpravu fotografií, retuš, střih videa a nejvíce se momentálně specializuji na grafické zpracování, marketing a management. Působím momentálně ve firmě zabývající se vývojem a designem s kamarády jakožto markeťák, management a občasný grafik. Sháním zakázky, koordinuji tým lidí a vedu je k výsledku. Mám zkušenosti s vedením kolektivu, mé organizační schopnosti nejsou dle mého vůbec špatné. Co se týče marketingu tohoto serveru, hodnotím jej velice kladně.