Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška Helper - VajkoChlpko


VajkoChlpko

Hráč

58
9.9.2021 17:05

Přezdívka: VajkoChlpko

Věk: 21

Zkušenosti: Veľmi bohaté skúsenosti s RP. (400 hodín spolu) S postom helpera nie.

Komunikační dovednosti: Taktiež veľmi bohaté skúsenosti s komunikáciou, keďže pracujem ako dispečer kamiónov, cez leto čašník.

Mám čas: Takmer stále, samozrejme keď nepracujem, poobede skoro stále

Další informace o mně:

Moje meno je David, mám 21 rokov, vyštudoval som elektrotechnickú školu v Bratislave, hrávam Skimo takmer každý deň, odvtedy čo som ho objavil, zaujala ma jedinečnosť a originálne nápady na tomto serveri. Touto prihláškou, by som sa chcel dostať na post helpera, aby som ďalej dokázal šíriť pomoc tým, ktorý ju potrebujú. Pre príklad takí nováčikovia, ktorí sú úplne stratení vo svete RolePlayu. Som samostatný a rád sa učím novým veciam, preto pevne dúfam, že svoje rozhodnutie zvážite správne, a dáte mi šancu sa týmto spôsobom zdokonaliť, a zdokonaliť aj ľudí, ktorí to potrebujú.

9.9.2021 17:56

No, protože bylo z části tvým přáním zjistit, proč jsem tvou přihlášku označil reakcí "nekompromisný, nepríčetný krížik", vyjádřím se úplně jednoduše.

Ohledně hráčů na serveru mám už pomalu slušný přehled, vím, jak kdo zhruba reaguje na IC i OOC podněty, v tvém případě si dovolím říct, že je jakákoli domluva poměrně obtížná, alespoň co jsem měl možnost já osobně zažít v posledních dnech, kdy s tebou nějak aktivně komunikuji. V rychlosti jsem zkontroloval i tvou historii, která taktéž moc nenapomáhá mé představě tebe v pozici někoho, kdo se stará o nově příchozí hráče na server a vysvětluje jim základy a veškerá úskalí RP na Skimu. Každopádně ti i tak přeji mnoho štěstí s přihláškou.

Fyolarwir

Hráč