Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška MTA Support - fatdog4561


fatdog4561

Hráč

3
9.7.2018 00:37

Přezdívka: fatdog4561

Věk: 14

Zkušenosti: Prozatím žádné ale rád a rychle se učím tudíž mi nebude dělat problém se přiučit něco nového

Komunikační dovednosti: Vlastním kvalitní mikrofon

Mám čas: V odpoledních a především večerním hodinách

Další informace o mně:

Tak abych se představil. Jmenuji se Patrik, žiji v Jihomoravském kraji v malém městečku blízko Brna. Studuji základní školu 8 ročníku, v odpoledních hodinách rád chodím s kamarády ven. MTA Hraji výhradně v podvečerních hodinách zhruba od 17:00 do 0:00, tudíž mohu pomoci i podvečerním a nočním hráčům. Mezi mé záliby patří Graffiti, Street Art, HipHop a jízda na motocyklu Jawa 50. Rád poslouchám muziku ruské kultury a rap. Vlastním malé nahrávací studio HomeMade Studio´s kde s kamarádem nahráváme písničky a chystáme se vydat album. Rád bych pomáhal hráčům , dále se mi většinou stává že nemám zrovna co dělat a jen tak si jezdím po městě tudíž by mě vyřizování reportů bavilo a měl bych jak zabít čas. Čsem bych to rád dotáhl i na administrátora ,ale prozatím bude největší úspěch dostat se na pozici Supporta. Dále mám kvalitní mikrofon a nepřetržitý přístup na TSko.

9.7.2018 17:23

Věk 18+ (lze udělit vyjímku, avšak 16+ je nutnost)

9.7.2018 23:51

Zamítám již ze zmíněného důvodu.


Powered by LeoSight IFS
LT~24

Přihlášení




Zapomněl/a jsem jméno nebo heslo

KVĚTEN 2024
6318 Kč / 9200 Kč

Pokrytí provozních nákladů

Donator měsíce: MrKys (1600Kč)
(na konci měsíce získá odznak)

Kdo je online?
Mondis

300Kč včera v 20:21

DarkEvilBetty

250Kč včera v 20:19

misa

125Kč včera v 19:04

Nejnovější uživatelé
Paura

Registrován 7.5.2024

Fejk

Registrován 7.5.2024