Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška Helper - Trnass


Artistiques

Hráč

32
13.11.2021 00:32, naposledy upraveno 13.11.2021 00:37 uživatelem Artistiques

Přezdívka: Trnass

Věk: 18

Zkušenosti: RP zkušenosti: Na Skimu přes 540 hodin, nějakou dobu jsem proseděl i u SAMPu, chvilku jsem zkoušel FiveM, to mi ale moc nesedlo... Na pár menších i jednom větším jsem byl helper, znalosti tedy mám (snad) dostačující.

Komunikační dovednosti: Angličitna asi není podstatná, mám ale stupeň STANAG 2, Čeština myslím na velmi slušné úrovni, přesvědčit se můžete na fóru, pár článků tam mám.

Mám čas: Každé odpoledne. O víkendu většinou celý den.

Další informace o mně:

Jmenuji se Martin, je mi 18 let, studuji obor IT v ekonomice, to znamená, že mám jak IT část, tak tu účetní/ekonomickou. RP se věnuji už šestým rokem, na GTA SA RP jsem narazil vlastně s začátkem karantény, minulou zimu mi můj o tři roky mladší brácha ukázal skimo, tak mě to nadchlo, že jsem u toho seděl každý den, každou noc, mám zkušenosti jak s legálním RP, tak s tím ilegálním.

Ve volném čase se věnuji sportu (běhání, posilovna, lezení po skalách či horách) a programování (Python, C#, C++, Swift a ze značkovacích jazyků to je Xamarin, HTML a CSS).
Od těchto dvou náročných koníčků si ale taky někdy musím dát pauzu, takže hraju hry na PC a PS4, poslední dobou nejvíc času trávím na Skimu, StarCraft 2, FarCry 6 a když je dlouhá chvíle tak i Valorant.

I přes to že jsem student pracuji, mám práci na poloviční úvazek v oboru, když jsem tam byl na praxích, oblíbil jsem si jak já je, tak oni mě.