Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška Helper - magovec


6.12.2021 13:34

Přezdívka: magovec

Věk: 17

Zkušenosti: Adminování na Minecraft serverech, twitch chatech a občasná pomoc hráčům na Skimu.

Komunikační dovednosti: Jsem schopný komunikace a vysvětlení lidem, nedělá mi problém se bavit hodiny o jednom tématu. Umím samozřejmě česky, rozumím slovenštině a plynule mluvím anglicky, velmi matně německy.

Mám čas: Veškerý svůj volný čas trávím právě na Skimu, denně nahraju kolem tří hodin, ne-li víc.

Další informace o mně:

Jmenuji se Jarda, jsem z krásného a čistého Ústeckého kraje. Studuju průmyslovou školu obor elektrotechnika-počítačové systémy. Veškerá náplň mého volného času je vlastně Skimo. Skimo hraji pouze půl roku, ale mám již nahráno něco okolo 600 hodin. Na Skimu jsem potkal spousty skvělých lidí, co mě toho hodně naučili. Ale nedokážu říct, že vím všechno. Stále se učím a objevuji. O pozici Helpera mám zájem hlavně z mého nutkání učit nové hráče. Takové lidi jsem potkal převážně, když jsem nabíral zaměstnance do firem. Vždy jsem jim rád pomohl a nabídnul pomoc, případně odpověděl na jejich otázky. S takovými lidmi jsem velmi trpělivý a velmi rád pomůžu, navíc mě to vždy bavilo a motivovalo. Co se mého RP týče, snažím se RPit co jen můžu. Vím, že mám pár restů z minulosti a občas zmatkuju, ale snažím se pořád o to samé, zlepšit jak svoje schopnosti, tak schopnosti ostatních.

chlebyy

Hráč

17
6.12.2021 19:12, naposledy upraveno 6.12.2021 19:13 uživatelem chlebyy

Je to frajer, RPim s ním každý den a je s ním sranda. Naučil mě už spoustu věcí a myslím si že na toho Helpera má :). 

-Shasha :D

 

EDIT: Plus dobře RPí a snaží se v tom.

JokerB

Hráč

14
6.12.2021 20:28