Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška Helper - nojono123


9.1.2022 01:03

Přezdívka: nojono123

Věk: 16

Zkušenosti: Myslím si že zkušenosti mám více než dobré na to, abych mohl zaučovat nové hráče. Zkušenosti s Helperem nějaké mám, ale není jich moc. Rád bych se stal součástí Helper Teamu, zkusil něco nového.

Komunikační dovednosti: Dovedností s komunikací mám dost dobré, moc rád si s někým povídám, dokážu se domluvit česky, anglicky a malinko i německy, ale to fakt jen malinko. Jsem člověk typu přátelský a hlavně komunikativní. Odpovím na vše ihned.

Mám čas: Čas mám furt, jelikož studuji, tak domů přijíždím cca. okolo 16:30, potom usednu k notebooku a jdu si zahrát Skimo RP. O prázdninách mám času ještě více. U počítače většinou vydržím hrát dlouho ( 5-6 hodin denně).

Další informace o mně: