Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška Helper - mariox


mariox

Hráč

30
3.3.2022 21:35

Přezdívka: mariox

Věk: 15 rokov

Zkušenosti: S pozíciu Helper nemám žiadne skúsenosti. Naopak s Admin príkazmi robiť viem, pretože som si skúšal pozíciu Admina už na pár serveroch.

Komunikační dovednosti: Plynule Slovensky, dovolím si povedať, že aj plynule Česky a Anglicky sa dokážem taktiež nejako dorozumieť.

Mám čas: Každý deň na servery strávim minimálne 4 hodinky. Samozrejme cez víkend je to vždy viac, než cez týždeň.

Další informace o mně:

Ahoj, moje meno je Mário, mám 15 rokov a študujem deviaty ročník na základnej škole. Dnes by som tu chcel po dlhšom uvažovaní skúsiť spísať prihlášku do Helper tímu. Tak začal by som tým, že si povieme niečo viac o mne. Ako ste si mohli už asi všimnúť podľa písma áno, pochádzam zo Slovenska, konkrétnejšie zo západného, čiže toho zapadákova. Medzi moje záľuby patria autá, nie je nič iné, čo by ma nadchlo tak, že by som sa tomu začal nejako viac venovať. No dobre, na tieto veci sa asi nikto nepýtal, takže prejdeme teda k stránke môjho vystupovania na portále Leosight. Na tomto portále vystupujem ešte z čias Artheonu, kedy som sa Roleplayu začal venovať trošku viac. Potom si chvíľu od Rolepayu dal pauzu, vlastne do doby čo sa nespustilo Skimo. Moje začiatky na Skime boli hrôzostrašné, patril som medzi hráčov, ktorý dokonca nevedeli rozdiel medzi /me a /do, za čo sa vlastne dodnes hanbím. Časom som sa ešte do toho začal venovať ilegal RP, ktoré mi fakt nešlo a aj preto si časť komunity na mňa mohla spraviť zlý názor. Viedol som RP, ktoré išlo od okrádania kamiónov, po klasické kropenie, ktoré nikto nemá rád. Časom som si začal uvedomovať, že by som asi mal niečo zmeniť, začať sa stavať k Rol