Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška Helper - nojono123


7.3.2022 22:02, naposledy upraveno 7.3.2022 22:03 uživatelem baladaaa

Přezdívka: nojono123 / baladaaa

Věk: 16

Zkušenosti: Zkušenosti s RP nějaké mám, avšak nejsou na nejlepší úrovni. Moje zkušenosti jsou na dobré úrovni, na pomoc novým/aktivním hráčům. Zkušeností s Helperem nějaké mám, není jich sice moc, ale i tak si myslím, že bych zvládl pozici Helpera. Rád bych se tu stal součástí Helper teamu.

Komunikační dovednosti: Komunikační dovednosti? Mám komunikační dovednosti. Dokážu mluvit plynule česky, anglicky a částečně i německy. Jsem člověk typu co se rád baví s ostatníma lidma. Musím neustále mluvit či někoho poslouchat.

Mám čas: Jelikož studuji a skoro každý den jsem okolo 15:00 doma, i tak mám času víc než dost. Na Skimu trávím většinou celý den. Dennodenně usedám k počítači a ihned zapínám skimo.

Další informace o mně: