Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška Helper - ShadowCz

Shade

Hráč

54
16.3.2022 00:47

Přezdívka: ShadowCz

Věk: 19

Zkušenosti: Zkušenosti..těch moc není ale jsem člověk co se rychle učí, takže nevidím problém se vše doučit

Komunikační dovednosti: umím Česky..Anglicky a trošku jsem se učil Ruštinu

Mám čas: dejme tomu že skoro furt..na Skimu jsem až moc Aktivní člověk

Další informace o mně:

Zdravím..Jmenuju se Patrik a je mi 19 let. Předem varuju ohledně mé gramatiky..mám s ní problémky už od mala. Studuji obor Kuchař čísník a mým snem je mít vlastní Restauraci na styl 50s 60s. Rád sportuji a chodím do lesa. Jsem milovník aut a zbraní..zajímám se rád o Historii války a celkově o Armádě..Proto nyní začínám i s Airsoftem kde se mužu aspoň trošku přiblížit k mému snu, jinak k mému koníčku patří i hraní her..především FPS a RPG..ale už delší dobu jsem přešel na žánr RP které hraji již delší dobu. Mezi FPS hry které mám rád patří: Stalker Shadow Of Chernobyl,Battlefield 3.4.5,, poté nějaké to Call Of Duty a když se to tak vezme tak i Arma. Sleduju rád i filmy a občas si přečtu nějakou knížku..ale to v případě kdy se mi nějaká zalíbí..a to se moc neděje. nyní Info ohledně Skimo Rp: na Skimu hraju nějakou dobu..převážně Legal postavy..nyní je moje Main postava (Evelin Butler-734h) a (Jason Parker-568h) a důvod proč se vůbec chci stát Helperem je ten, že rád pomáhám lidem a i teď jsem pár lidem na serveru pomohl, a i bez toho že bych byl helper, Takhle to mam i IRL, rád pomáham lidem a snažím se udělat vše pro to aby okolí kolem mě se mělo dobře..takže dokážu obětovat dost věci abych něco dokázal a pomohl někomu. Snad se vám bude tahle přihláška líbit, a předem se omlouvám za mojí gramatiku..snad to nikoho neodradí, Děkuj