Zein to jednoduše shrnul - RP není o penězích. Stejně tak (snad poprvé po dlouhé době) souhlasím se samíčkem (kdo ví, možná dokáže skutečně i uvažovat nad věcmi a možnými problematikami).
Jenže stejně tak je zde otázkou proč se tohle téma vůbec řeší - poukázání na možné problémy či něco, co jednoduše nedává smysl. Schválně zkusím navrhnout nějaké věci k řešení, avšak počítejte s tím, že je to kontroverzní a že se to rozhodně nebude líbit všem.
1. Ilegální převozy bych rovnou poslal pryč. No, vlastně převozy celkově. Proč? Zastávám názor toho, že RP by mělo mít pokud možno nějakou pointu, popřípadě i dopad na herní zónu, popřípadě hráče. A tím, že budete jezdit sem a tam jako klaun toho opravdu nedocílíte. Zní vám to povědomě? Jistě, vždyť to jsou i truckeři. Zde se dá říct, že možný problém vidím i v tom, že dané věci nejsou implementovány v herní zóně. Jistě, mnozí z vás budou namítat, že mapa San Andreas není jen Red County, v tom souhlasím. Na druhou stranu - je opravdu potřeba mít třeba osminu ze sedmdesáti lidí rozprostřenou po celé mapě jen kvůli tomu, že tak prostě věci momentálně fungují? Dané věci lze zakomponovat do herní zóny, což by přineslo další RP pro obě dvě strany opony - jak pro členy PSA (měli by možnost větší kontroly nad menším územím), tak i pro ilegály (ti by zase měli možnost "blend in" neboli zapadnout do okolí, což dnes moc nejde). Navíc jak napsal VVod - můžete využít legálních byznysů pro podnikání, praní peněz a kdo ví čeho dalšího. Jde to, je to jednoduché, je to také větším přínosem pro RP vícero lidí než jen jezdit sem a tam. Navíc by tím bylo dosaženo něčeho, v co doufám už od začátku - eliminaci "mufyjánů" a podobných pochybných existencí, díky kterým jsem si taky už užil své.
2. Celý systém drog je zastaralý a vlastně hráčům nic nepřínáší. V první řadě lze pracovat se systémem zápachů (tráva má hodně specifický odér), v té druhé by to mělo hráčům přinést nějaké pro a proti než jen to, že na drogu klikne a má po nějakou dobu pouze nějaký filtr/shader. Omlouvám se, že zde neuvedu jméno člověka, kterého daný systém napadl, zapomněl jsem to a daný text jsem nedohledal. Prostě by užití dané drogy přineslo své pro i proti. Dejme tomu, že si šňupnete kokain a najednou budete mít po nějakou krátký časový úsek daleko víc energie (EDIT - což tedy nakonec i dělá). Negativum by bylo vypěstování si závislosti - klepavý obraz a možná i něco dalšího, zde bych to dal skriptově kvůli expertům jako LeonCZLP, kteří nemají problém do své postavy toho nasolit tolik, že by to zabilo i vola. Tím by se vytvořila klientela i využití pro drogy - najednou zde máte další trh, ve kterém se můžete angažovat.
3. Krádež vozidla a koncipování tohoto pravidla není úplně ideální. V první řadě bych z toho vyškrtnul kolo. Buďme k sobě upřímní - všichni znáte minimálně jednoho člověka na MTA, co ukradl odemknuté kolo. A zrovna u kol by bylo ideální stanovit výjimku, na základě které by bylo možné ukrást kolo, které NEMÁ NA SOBĚ ZÁMEK (jinými slovy je "odemknuté").
Jinak se zněním daného pravidla souhlasím, avšak je zde jedno úskalí, které celkově něco takového komplikuje - řešení dané situace přes report systém, což danou situaci komplikuje, ba dokonce ve vybraných případech zamezuje možnému RP. Než začnete konstatovat něco ohledně času členů AT... souhlasím i nesouhlasím. Jsou prostě typy reportů, na které se nebere tak velký zřetel a podle toho to i vypadá a zrovna krádeže vozidel jsou jedním z nich. Proto tedy navrhnu jednoduché řešení, které uspokojí všechny. Vážení, představuji vám item páčidla a paklíčů. Co to znamená? Víceméně trošku komplikovanější systém, než byl na Artheonu - páčidlo a paklíč vám umožní se vloupat do vozidla, ale pouze za předpokladu, že je starší než dané datum a pokud nebude disponovat alarmem (vím, nedává to moc smysl, ale chci zde mít i nějaké countermeasures). A samozřejmě by takto bylo možné vykrást a ukrást vozidlo pouze v případě, že dané vozidlo patří ilegální frakci a vy sami jste členem ilegální frakce (ano, chci zamezit tomu, co zde uvedl samíček). Což už vlastně je, jen je tam mínus to čekání. Ve výsledku to odemkne možnost intrik a komplikovanějších RP situací - vemte si, že způsobíte konflikt mezi gangem za pomocí vozidla jejich spojenců. Nebo když se s nimi dopustíte ilegální činnosti a dotáhnete jim před "dům" policii. U takových vozidel bych možná i umožnil nějakou možnost prodeje či distribuce mezi hráči - rizika nákupu vozidel jsou v tuhle chvíli hodně nízká, tak proč to neopepřit a nevytvořit tím i další RP situace?
4. Výpalné je systém, který zde skutečně oceňuju a to právě díky tomu, co popsal Zein. Umožní vám to daleko víc utvořit finančně funkční gang za pomocí Heavy RP (neplést s Heavyho RP). Zde se chci jen zeptat na jednu věc - mají dané lokality rozdílné příjmy jen na základě množství obchodů, nebo je Bayside vždy výhodnější nežli třeba Fort Carson? Zajímá mě to proto, že některé lokality by na základě logického rozložení tříd společnosti měli jednoduše vydělávat víc než ty druhé.
//EDIT - Díky za doplnění infa k těm drogám, nevěděl jsem to.
Zein to jednoduše shrnul - RP není o penězích. Stejně tak (snad poprvé po dlouhé době) souhlasím se samíčkem (kdo ví, možná dokáže skutečně i uvažovat nad věcmi a možnými problematikami).
Jenže stejně tak je zde otázkou proč se tohle téma vůbec řeší - poukázání na možné problémy či něco, co jednoduše nedává smysl. Schválně zkusím navrhnout nějaké věci k řešení, avšak počítejte s tím, že je to kontroverzní a že se to rozhodně nebude líbit všem.
1. Ilegální převozy bych rovnou poslal pryč. No, vlastně převozy celkově. Proč? Zastávám názor toho, že RP by mělo mít pokud možno nějakou pointu, popřípadě i dopad na herní zónu, popřípadě hráče. A tím, že budete jezdit sem a tam jako klaun toho opravdu nedocílíte. Zní vám to povědomě? Jistě, vždyť to jsou i truckeři. Zde se dá říct, že možný problém vidím i v tom, že dané věci nejsou implementovány v herní zóně. Jistě, mnozí z vás budou namítat, že mapa San Andreas není jen Red County, v tom souhlasím. Na druhou stranu - je opravdu potřeba mít třeba osminu ze sedmdesáti lidí rozprostřenou po celé mapě jen kvůli tomu, že tak prostě věci momentálně fungují? Dané věci lze zakomponovat do herní zóny, což by přineslo další RP pro obě dvě strany opony - jak pro členy PSA (měli by možnost větší kontroly nad menším územím), tak i pro ilegály (ti by zase měli možnost "blend in" neboli zapadnout do okolí, což dnes moc nejde). Navíc jak napsal VVod - můžete využít legálních byznysů pro podnikání, praní peněz a kdo ví čeho dalšího. Jde to, je to jednoduché, je to také větším přínosem pro RP vícero lidí než jen jezdit sem a tam. Navíc by tím bylo dosaženo něčeho, v co doufám už od začátku - eliminaci "mufyjánů" a podobných pochybných existencí, díky kterým jsem si taky už užil své.
2. Celý systém drog je zastaralý a vlastně hráčům nic nepřínáší. V první řadě lze pracovat se systémem zápachů (tráva má hodně specifický odér), v té druhé by to mělo hráčům přinést nějaké pro a proti než jen to, že na drogu klikne a má po nějakou dobu pouze nějaký filtr/shader. Omlouvám se, že zde neuvedu jméno člověka, kterého daný systém napadl, zapomněl jsem to a daný text jsem nedohledal. Prostě by užití dané drogy přineslo své pro i proti. Dejme tomu, že si šňupnete kokain a najednou budete mít po nějakou krátký časový úsek daleko víc energie (EDIT - což tedy nakonec i dělá). Negativum by bylo vypěstování si závislosti - klepavý obraz a možná i něco dalšího, zde bych to dal skriptově kvůli expertům jako LeonCZLP, kteří nemají problém do své postavy toho nasolit tolik, že by to zabilo i vola. Tím by se vytvořila klientela i využití pro drogy - najednou zde máte další trh, ve kterém se můžete angažovat.
3. Krádež vozidla a koncipování tohoto pravidla není úplně ideální. V první řadě bych z toho vyškrtnul kolo. Buďme k sobě upřímní - všichni znáte minimálně jednoho člověka na MTA, co ukradl odemknuté kolo. A zrovna u kol by bylo ideální stanovit výjimku, na základě které by bylo možné ukrást kolo, které NEMÁ NA SOBĚ ZÁMEK (jinými slovy je "odemknuté").
Jinak se zněním daného pravidla souhlasím, avšak je zde jedno úskalí, které celkově něco takového komplikuje - řešení dané situace přes report systém, což danou situaci komplikuje, ba dokonce ve vybraných případech zamezuje možnému RP. Než začnete konstatovat něco ohledně času členů AT... souhlasím i nesouhlasím. Jsou prostě typy reportů, na které se nebere tak velký zřetel a podle toho to i vypadá a zrovna krádeže vozidel jsou jedním z nich. Proto tedy navrhnu jednoduché řešení, které uspokojí všechny. Vážení, představuji vám item páčidla a paklíčů. Co to znamená? Víceméně trošku komplikovanější systém, než byl na Artheonu - páčidlo a paklíč vám umožní se vloupat do vozidla, ale pouze za předpokladu, že je starší než dané datum a pokud nebude disponovat alarmem (vím, nedává to moc smysl, ale chci zde mít i nějaké countermeasures). A samozřejmě by takto bylo možné vykrást a ukrást vozidlo pouze v případě, že dané vozidlo patří ilegální frakci a vy sami jste členem ilegální frakce (ano, chci zamezit tomu, co zde uvedl samíček). Což už vlastně je, jen je tam mínus to čekání. Ve výsledku to odemkne možnost intrik a komplikovanějších RP situací - vemte si, že způsobíte konflikt mezi gangem za pomocí vozidla jejich spojenců. Nebo když se s nimi dopustíte ilegální činnosti a dotáhnete jim před "dům" policii. U takových vozidel bych možná i umožnil nějakou možnost prodeje či distribuce mezi hráči - rizika nákupu vozidel jsou v tuhle chvíli hodně nízká, tak proč to neopepřit a nevytvořit tím i další RP situace?
4. Výpalné je systém, který zde skutečně oceňuju a to právě díky tomu, co popsal Zein. Umožní vám to daleko víc utvořit finančně funkční gang za pomocí Heavy RP (neplést s Heavyho RP). Zde se chci jen zeptat na jednu věc - mají dané lokality rozdílné příjmy jen na základě množství obchodů, nebo je Bayside vždy výhodnější nežli třeba Fort Carson? Zajímá mě to proto, že některé lokality by na základě logického rozložení tříd společnosti měli jednoduše vydělávat víc než ty druhé.
//EDIT - Díky za doplnění infa k těm drogám, nevěděl jsem to.