Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

injuries a DN


jan38

Hráč

41
10.6.2023 15:38, naposledy upraveno 10.6.2023 15:39 uživatelem jan38

Dobrý den, sem tam se podívám na žádosti o unban a nádherné, další /me jebl se o volant a podobně proto tu udělám krátký návod na to jak adekvátně erpit DN

 

Co se bere za trash.

/me jebl se o volant - Nemužeš se jebnout jelikož, než tvoje hlava se dotkne volantu, vypálí ti z volantu airbag

/do cukl pás /me cukl pás atd... - Pásy necukají.

/status teče krev z nosu. - Vůbec by mě nenapadlo po takovém statusu ujed od DN. Vystoupíš a vezmeš si z lékárničky potřebné věci do nosu

Jak erpit DN.

Každý hráč se na skimo setkal s tím že do někoho naboural. Jdeme si tedy říct při jakých situacích je jaké Adekvátní RP DN.
Naboural jsi malou rychlostí, ale byl to čelní náraz. - V době kdy se tva karoserie dotkla cizího vozidla, nebo značky. Spustil se Airbag. Při takovém nárazu, ale není třeba si psát Status na CK.
Do statusu si hlavně napíšeme Modřinu na zadní části hlavy. Nějaké modřiny.
To co máme za hlavou, tedy opěrku není nijak chráněna a tam se 100% trefíte. Vypíšu vám tedy postup jak zaerpit takový Injuries.

/me praštil se hlavou o zadní část opěrky
/status - || Modřina na zadní části hlavy || Podlitina na LHK PHK ||
/do vozidlo spustilo veškeré bezpečností prvky (Airbag, výstražné světla a pod....)

Po tomhle co zaerpíte musíte si uklidit airbag a pokračovat v cestě, s modřinami nemusíte čekat na ZZS.

Dopravní nehoda vyšší rychlosti dvou OA

Zde je nemožné odjet z DN.
Jelikož se karoserie obou aut poškodily. Automaticky u obou OA se spustil airbag.
Jak tohle vůbec erpit? Postup je stejný jako výše jen se upravíme status.

/do při nárazu se spustil airbag, Pásy udrželi řidiče ve vozidle.
/status || Zloeméná LDK || Tržná rána na PHK || Zaklíněná LDK A PDK || Vnitřné krvácení || Slabé dýchání.
/inj (Opět ikonka aby ostatní hráčí viděly, že jste zraněn)

Poté stačí jen počkat až někdo si vás všimne a zavolat ZZS.
Pokud však nikdo nereaguje všichni vás přehlíží nebo samotná ZZS není ve službě, je potřeba si zadat report, pomocí klávesnice F2, Tam zadáte všobecná otázka a napíšete Žádam o Passive ZZS.

Dopravní nehoda u OA a NA.

Budeme považovat NA jen jako kamion ne dodávku.
NA si muže zaerpit velké zranění ale nemusí, ale stejnak musí nějaké zranění zaerpit. Zde jsou dobre modřiny a naraženiny.

/status || Naražená PHK || Modřina na zadní části hlavy || * v šoku *

* v Šoku * - Jelikož řidič NA naboural do vozidla OA, ví že řidič v OA muže si zažádat i o self CK.

Podíváme se na to z Úhlu OA.

Jedete vysokou rychlostí, nasledný naraz do vozidla který je 3x vyšší než to vaše.

V tuto chvíli musíte erpit velké injuries, pokud si jen tak ujedete, muže být na vás podán report.

jak to teda zaerpíme?

/do vozidlo spustilo veškeré bezpečností prvky
/status || Tržná rána na RHK (Masivní krvácení) || Vnitřní krvácení || Slabé dýchání || Zlomenina na LHK LDK || 

Pokud se vám status nevejde do chatu když ho píšete pište ho do F8. Během vypisování statusu, mužete ještě přes T stále erpit. 

Bezvědomí se erpí v dopravních nehodách kde se trefíte do opěrky hodně silně, při vysokých rychlostí. Nastáva i možnost otřesu mozku a podobně.

Toto je návod který jsem já posledních pár týdnu erpil.

Snad vám to pomůže, a nebudete muset mít ban za Trash RP DN.

 

 

 

VajkoChlpko

Hráč

57
10.6.2023 16:26

Namiesto rady tu vidím iba pokus o šplhnutie si pri budúcej žiadosti o unban. Prečo ?
Ťuk ťuk ťuk a ťuk

Shadey

Hráč

9
12.6.2023 16:31, naposledy upraveno 12.6.2023 16:35 uživatelem Shadey

Malý dodatek ze zkušeností irl. 
Při DN kdy se srazí NA s OA, obzvlášť pak při nárazu kamkoliv jinam než do samotné kabiny, je injuries posádky NA nulové. Při nárazu do kabiny čelně, a to téměř bez ohledu na rychlost, budou maximálně modřiny a šok, případně pokles nálady (smutek, vztek, pláč?). Při nárazu do kabiny bočně by bylo asi na místě dát na šanci (jejíž % se odvíjí od rychlosti vozidla, které do NA narazilo) jestli se NA převrátil. Pokud ne, injuries budou opět minimální. NA při nárazu do nákladového prostoru bude na 99% pojízdný, při nárazu do kabiny spíš ne než ano.
Naopak OA bude na šrot, a to i se zpevněnou karoserií a bezpečnostním rámem. 100% nebude pojízdné. 
Injuries už pak záleží na posádce OA, avšak ve vyšší rychlosti bez ohledu na bod nárazu je to na CK. Ano, i ve všemi tak oblíbených Raptorech či Audinách. 

K pásům
Kolikrát stačí prudce zabrzdit, pojistka pásu se aktivuje a člověk nemá moc šanci se odlepit od sedačky. Se čtyřbodovými či šestibodovými se bavíme o šanci nulové. Tudíž jebnutí o volant, palubovku, čelní sklo či cokoliv jiného je trashRP. V případě, kdy člen posádky pás nemá, už to sice není trash ale na druhou stranu je to nedostatečné injuries. (A scriptově nejspíš postava stejně vyletí z auta.. Opět CK scénář).

Edit: Samozřejmě i při nárazu OA do nákladního prostoru NA může dojít k převrácení, pak jsou nějaké ty injuries posádky NA na místě. Jen prostě člověk musí myslet na to, že ten návěs má 40-50 tun a i s těžkým osobákem nebude jen tak ho převrátit, navíc to je opět CK scénář pro řidiče OA.


Powered by LeoSight IFS
LT~39