Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

"hitbox messages"

1 2



neznamy#1756

Smazaný účet

96
16.11.2020 00:57, naposledy upraveno 16.11.2020 01:32 uživatelem neznamy#1756

Zdravím, dovolím si napsat zjednodušenej a rychlej návrh...

Přicházím s návrhem ohledně hitboxu, tzn. část těla nebo končetiny postavy, ve které byl člověk zasažen, jelikož jsem se dočetl, že každej zasaženej člověk střelnou zbraní si určuje, kam ho trefili a jakou ráží i když ho střelec trefil někde úplně jinde... Tak mě napadá...

Nešlo by vytvořit něco jako "hitbox messages" (nebo jak to konkrétně nazvat) s tím, že když např. střelec trefí do nohy zasaženého, tak se nad postavou, která byla zasažena, napíše třeba, že to dostal (nebo byl zasažen) do nohy a jakou ráží to dotyčnej dostal... nevím jak bych to líp napsal, ale aspoň by se vyhnulo zbytečnejch hádek nebo lhaní v /do (např. někdo dostal realně do hlavy, ale ten zasaženej tvrdí, že to dostal do nohy :D)

Budu rád i za názory na tento návrh, poznámky, cokoliv. :)

Kenny15

Hráč

19
16.11.2020 09:31

Dobré ráno, pane milionáři.

Za mě SUPER nápad. Myslím si, že by se to dalo zlegalizovat, ale záleží jak se k tomu postaví Rataj. Ale jak říkám, určitě by se to hodilo.

16.11.2020 10:03
Tento příspěvek byl odstraněn uživatelem
16.11.2020 10:11

Ono obecně by se v tomhle ohledu dalo zapracovat dost věcí. GTA umí rozeznávat hitboxy jednotlivých částí těla, takže naštěstí pro tebe je tahle věc realizovatelná. Ba dokonce by se dal udělat i nějaký víc advanced medical systém, což mám v plánu už dlouho, jen nevím, jak by na to reagovala komunita.

Chci tím říct, že nápad je to dobrý a šlo by ho i dotáhnout k tomu, že by se ani tolik neřešili HP jako spíše skutečná zranění postavy, které je potřeba ošetřit (např. někdo mě střelil do nohy, musím si obvázat nohu, abych přestal krvácet a neubíralo mi to HP a pak až se mi naopak budou HP pomalu regenerovat).

Co si o tom myslíte?

sandlerino

Hráč

42
16.11.2020 10:39

@Rataj Mohl by jsi se inspirovat z medical systému ACEu v Armě, určitě by to byla vítaná novinka.

16.11.2020 20:19, naposledy upraveno 16.11.2020 20:20 uživatelem SedliX

@Rataj, pro RP první pomoci to zní skvěle. Hráče by to motivovalo chovat se "přiměřeně," aby nepřicházeli k zraněním, pravděpodobně by se zvedl počet výjezdů ZZS, možná bychom také byli u ZZS raději, že zranění jsou nastavená skriptem (takže třeba budeme řešit i poranění končetin a ne pouze dokola hrudníky a břicha).

Nesouhlasil bych však s tím, aby "prostor pro RP" záchranky převzal systém. Na jednu stranu by mohl systém ošetřování urychlit výjezd, na druhou stranu bych byl rád (pokud se mnou ale ostatní IC záchranáři nesdílí názor, ozvěte se), pokud by ve výjezdu zůstával prostor pro vlastní /me & /do's, pro vlastní úvahy a fantazii. Ale pokud by se nastavily nějaké hranice, myslím, že by to mohla být zajímavá novinka. :) 

Petan09

Hráč

20
17.11.2020 00:17

Já jako jeden ze záchranářů souhlasím se @SedilX vlastní /me /do atp.. 

17.11.2020 10:10, naposledy upraveno 17.11.2020 10:11 uživatelem Rataj

A vlastně nikdo neříká, že by to mělo být jinak. Takový systém by nenahradil RP, jen by nahradil HP. Hráč by si to stále RPil podle svého, jen by ho systém nasměroval na nějaké části těla, které se poškodily.

Pavel42

Hráč

28
17.11.2020 13:09

Nápad úžasný, ale je důležité v tom udělat i nějaký systém, který bude řešit to, že není v dosahu nikdo ze ZZS, nebo prostě nedojede, což se nejednou stalo. Myslím tím zajištění passive RP ošetření v případě nepřítomnosti ZZS.

17.11.2020 13:19
Tento příspěvek byl odstraněn uživatelem

1 2


Powered by LeoSight IFS
LT~113