Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Přihláška Helper - Zeintar


Zeintar

Hráč

49
11.2.2021 08:56, naposledy upraveno 11.2.2021 08:57 uživatelem Zeintar

Přezdívka: Zeintar

Věk: 19

Zkušenosti: Klasické. Každý někdy začínal na helperovi.

Komunikační dovednosti: Vysoké. Dokáži si popovídat s kýmkoliv o čemkoliv.

Mám čas: Jsem na tom podobně, jako většina vysokoškoláků zde. Momentálně mám zkouškové, tudíž mohu na serveru trávít mnoho času. Když nebude zkouškové, tak 4-5 hod + denně na 100%.

Další informace o mně:

Jmenuji se Martin, je mi 19 a momentálně studuji vysokou školu v Praze. Roleplayi se věnuji přes 7 let aktivního hraní HardcoreRP (HeavyRP) SAMP serverů a u několika jsem působil buďto v admin teamu, nebo u aktivního vývoje serverů. Příspíval jsem několikrát taktéž svou grafikou jak pro IC firmy, tak pro samotný server. (Ikonky, webdesign, flatdesign-..) Mám (zatím) vystudovanou školu Multimediálních Studií úspěšně zakončenou maturitou, díky čemuž zvládnu základy 3D, ale dokážu poměrně pokročile úpravu fotografií, retuš, střih videa a nejvíce se momentálně specializuji na grafické zpracování a marketing.

 

Působím momentálně ve firmě zabývající se vývojem a designem s kamarády jakožto markeťák, management a občasný grafik. Sháním zakázky, koordinuji tým lidí a vedu je k výsledku. Mám zkušenosti s vedením kolektivu, mé organizační schopnosti nejsou dle mého vůbec špatné. Co se týče marketingu tohoto serveru, hodnotím jej velice kladně. Přilákal několik lidí ze SAMP na MTA právě díky facebookovým reklamám, které jsou velmi chválihodné. (Správně nastavený okruh uživatel a cílová skupina)