Dobrá, má to tu dost reakcí a panuje tu jisté nepochopení, proč jsme se k návrhu ještě nevyjádřili. Tak se tedy vyjádřím, bohužel se vám ale mé vyjádření nebude úplně zamlouvat.
Nejsem nejmenovaný majitel nejmenovaného konkurenčního serveru a tak vám nebudu říkat, že to nejde. Ono to udělat jde, ALE.. byl by to opravdu velmi ambiciózní projekt. Pokud to teda chceme udělat kvalitně (což když už, tak už) a ne jen nějaké "vylepšení" zbraní, které nemá žádný reálný vliv. Prakticky by se musela úplně deaktivovat ta výchozí funkcionalita zbraní v GTA, abych pak mohl na základě skriptů vytvořit úplně nový systém zbraní. A to se teď nebavíme o nějakém provázání s inventářem nebo jinými skripty na našem serveru, nene.. bavíme se o sepsání kompletně nového systému, který už v základním GTA je, ale znovu a jinak. To znamená třeba i znovu vytvoření samotné střelby (obzvláště, když ji chceme ovlivňovat způsobem, který GTA v základu neumožňuje) nebo vykreslení modelu zbraně v ruce postavy a napodmínkování všech animací. GTA má v základu jen 14 střelných zbraní, bez jakýchkoliv variací. Pokud chceme více zbraní, nebo jejich variace (krom texturových nebo jiných drobných úprav), musíme si ten systém, který to umožní, napsat sami a nemůžeme už použít výchozí GTA funkcionalitu. Je to jako kdybychom chtěli v GTA mít 20 tanků namísto jednoho - ta hra to prostě neumožňuje, museli bychom znovu vytvořit celé fungování vozidel (nastupování, vystupování, jízdní model, ovládání věže a samotná střelba). Následně je tu navrženo kombinování attachmentů, které vyžaduje minimálně drastické přepsání systému inventáře a ukládání všech těch nových dat do databáze.
Mám pokračovat? Asi chápete, že tento update by byl velice náročný, zabral by mnoho času a nepřinesl by až tak velké ovoce. Mohlo by to být i kontraproduktivní - zvýšil by se zájem o zbraně a server by byl více o zbraních. Jakožto RP server bychom spíše měli usilovat o to, aby se hráči méně zajímali o zbraně a auta a více se zajímali o social RP a podobně.
Dobrá, má to tu dost reakcí a panuje tu jisté nepochopení, proč jsme se k návrhu ještě nevyjádřili. Tak se tedy vyjádřím, bohužel se vám ale mé vyjádření nebude úplně zamlouvat.
Nejsem nejmenovaný majitel nejmenovaného konkurenčního serveru a tak vám nebudu říkat, že to nejde. Ono to udělat jde, ALE.. byl by to opravdu velmi ambiciózní projekt. Pokud to teda chceme udělat kvalitně (což když už, tak už) a ne jen nějaké "vylepšení" zbraní, které nemá žádný reálný vliv. Prakticky by se musela úplně deaktivovat ta výchozí funkcionalita zbraní v GTA, abych pak mohl na základě skriptů vytvořit úplně nový systém zbraní. A to se teď nebavíme o nějakém provázání s inventářem nebo jinými skripty na našem serveru, nene.. bavíme se o sepsání kompletně nového systému, který už v základním GTA je, ale znovu a jinak. To znamená třeba i znovu vytvoření samotné střelby (obzvláště, když ji chceme ovlivňovat způsobem, který GTA v základu neumožňuje) nebo vykreslení modelu zbraně v ruce postavy a napodmínkování všech animací. GTA má v základu jen 14 střelných zbraní, bez jakýchkoliv variací. Pokud chceme více zbraní, nebo jejich variace (krom texturových nebo jiných drobných úprav), musíme si ten systém, který to umožní, napsat sami a nemůžeme už použít výchozí GTA funkcionalitu. Je to jako kdybychom chtěli v GTA mít 20 tanků namísto jednoho - ta hra to prostě neumožňuje, museli bychom znovu vytvořit celé fungování vozidel (nastupování, vystupování, jízdní model, ovládání věže a samotná střelba). Následně je tu navrženo kombinování attachmentů, které vyžaduje minimálně drastické přepsání systému inventáře a ukládání všech těch nových dat do databáze.
Mám pokračovat? Asi chápete, že tento update by byl velice náročný, zabral by mnoho času a nepřinesl by až tak velké ovoce. Mohlo by to být i kontraproduktivní - zvýšil by se zájem o zbraně a server by byl více o zbraních. Jakožto RP server bychom spíše měli usilovat o to, aby se hráči méně zajímali o zbraně a auta a více se zajímali o social RP a podobně.