Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

ZZS - Nábor

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16



AntUser

Hráč

1
22.8.2020 15:56

[OOC]

Přezdívka: AntUser

Věk: 14

Jak často mohu být na serveru: Skoro každý den

Dodatečné info: Býval jsem dva roky Lékařem na jednom IZS serveru

 

[IC]

Celé jméno: Annie Le Black

Věk: 25

Datum narození: 1.1.1999

Kontakt: 748261

Životopis (100+ slov): Jmenuju se Annie Le Black. Moje rodiče Dříve bydleli v České republice, proto mam české jméno. Pocházím z Las Venturas, kde jsem vystudoval jsem Střední zdravotnickou školu v Las Ventuar, následoval po dokončení SŠ jsem vystudoval Vysokou školu zdravotnickou, obor zdravotnický záchranář v San Fierro. Měl jsem takové praxe u ZZS v San Fierro, tudíž jsem si vyzkouším práci ZZS. Dělal jsem Během toho takové dobrovolného záchranářů na veřejných akcích. Takové rád Zdravém například běhám nebe dělám bojové sporty.

Proč se chci přidat k ZZS (50 + slov): Chci pomáhat lidem v nouzi, protože dělat dobrovolného záchranáři mě velmi bavila, ale je načase jít na vyšší úroveň. Rád se učím novým věcem.

 

Slibuji, že nebudu otravovat vedení frakce na serveru, Discordia či na TeamSpeak s žádostí rychlejšího vyhodnocení přihlášky

 
22.8.2020 21:08, odstraněno 23.8.2020 13:36 uživatelem
Tento příspěvek byl odstraněn uživatelem
23.8.2020 02:01, odstraněno 23.8.2020 14:52 uživatelem
Tento příspěvek byl odstraněn uživatelem

Yuutsu

Hráč

27
23.8.2020 08:20, naposledy upraveno 23.8.2020 08:21 uživatelem Yuutsu

OOC:

Přezdívka: Toustiik

Věk: 16let

jak dlouho mužu být na serveru: skoro každý den okolo 6 hodin

IC:

Jméno: Geralt 

Přijmení: Whitelock 

Datum narození : 5.1.1999

Tel.číslo: 699180

Narodil jsem se v Olomouci  v lednu 1999 mám 21 let