Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Nábor - Přihlášky

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11



tomassvoboda

Hráč

1
23.5.2020 15:32

Jméno : Irena

Příjmení : Kastaletov

Datum narození : 04.05. 1990

Tel: 660977

Vzdělání : Vysokoškolské

Životopis : Je mi 30 let vystudovala sem střední a Vyšší policejní školu , momentálně dálkově studuji práva , jsem časově flexibilní bez rodiny , řidičský průkaz typu B je samozřejmostí , momentálně sem se přistěhovala do města pracuji v technických službách, tato práce mě nenaplňuje , mám zdravotní kurz , kurz sebeobrany , 

Praxe : sem čerstvě po škole 

Důvod proč k Pcr : mám na to školu a chtěla bych v tomto oboru ale

23.5.2020 15:54
Tento příspěvek byl odstraněn uživatelem

Kubby

Hráč

57
23.5.2020 19:16, naposledy upraveno 23.5.2020 19:16 uživatelem Kubby

Curriculum vita (ŽIVOTOPIS)

--Osobní Údaje--

Titul před jménem: Mgr.
Jméno: Michal
Příjmení: Steinwald
Titul za jménem: XXX
Datum narození: 22.3.1975
Místo narození : Praha, Česká republika.
Tel.Číslo: 836654
Trvalé bydliště: N/A

--Pracovní Zkušenosti--

2001-2006 - Policie České Republiky (Hodnost : Rotný, Strážmistr, Nadstrážmistr)
2006-2008 - Policie České Republiky - Tým Krizových Interventů (Hodnost : Praporčík)
2008-2009 - Policie České Republiky - Útvar Rychlého Nasazení (Hodnost : Nadpraporčík)
2013-2018 - Generálná Inspekce Bezpečnostních Sborů (Služební hodnost: Komisař)
2019 - Armáda České Republiky - 31. Motostřelecký pluk San Andreas
2020 - DOPOSUD - Městská policie hlavního města Prahy - Praha 1 (Funkce: Náměstek Ředitele městské policie hl. m. Prahy, Hodnost: Vrchni policejní rada)

--Vzdělání a Kurzy--

Vzdělání:

1981-1990 - Základní škola v Praze.
Stav studia : Ukončený