Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Layla Garcia - Životopis


DrawaX

Hráč

11
26.10.2022 22:23, naposledy upraveno 2.11.2022 00:27 uživatelem DrawaX



Děda mi vždycky říkal, že se chovám ve v jakémkoliv vztahu hrozně. Že otupělost ve mě vyvolává chlad, touhu, uzavřenost, tendenci rýpat a otevírat. Prý radši bojuju, než abych se schovávala. Že to, že jsem ochotná se ponížit a dát všem všechna svá coby kdyby, dlužím sama sobě. A že ikdyž jsem někdy hysterická, je to lepší, než nasadit fake tvář. 

Máma mi zase tvrdila, že jsem moc uzavřená a chlapi mi nerozumí. To je fakt, nebylo by tam něco, co ještě nevím? Říkavala, že jsem byla hrozná studentka, ale kde to vzala? Z ušmudlaného papíru, co dostávala potají od učitlelů? Nebo, že jsem vždycky byla vystresovaná? ..

Takže ahoj, já jsem Layla, chlapi mi nerozumí a jsem údajně hysterička. 


𝓩𝓪𝓬̌𝓪́𝓽𝓮𝓴 𝔃̌𝓲𝓿𝓸𝓽𝓪

Narodila jsem se ve čtvrtek roku 1992 do nefungujícího manželství Garciu s očekáváním, že možná slepím něco, co si ti dva sami rozmlátili na tisíc kousků.

Táta byl podnikatel a čísla pro něj byla alfa a omega, vždycky tvrdil, že se jimi dá vyjádřit všechno a naprosto přesně. Že jsou ukazatelem i důkazem pravdy, a to byl asi důvod, proč jsme si nikdy moc nerozuměli. Máma chodila domů až pozdě v noci, s nepřítomnou myslí a až příliš často pípajícími esemeskami. Kreativní noci, ve kterých se rodily ty nejlepší nápady, tak tomu říkávala. Vlastně doteď pořádně nevím, co dělala, táta o ní, po tom, co odešla už nikdy nemluvil.

Pamatuju si, že jsem trávila většinu času s babi a dědou na Italském předměstí v jejich malém domě. Nebo na zahradě, kde jsem pod dřevěnou pergolou pořád dokola obvazovala plyšové medvědy a pitvala žížaly.