Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Náborové řízení - Městská policie hl. m. Prahy

1 2 3 4 5 6



Tomasek122

Hráč

1
23.8.2020 21:49

[OOC]

Přezdívka: nolifetomas

Věk: 14

Jak často mohu být na serveru: mohu na serveru být každý den

 

[IC]

Celé jméno: Petr Kučera

Věk: 30

Datum narození: 22.5. 1990

Kontakt: 682288

Životopis: Dobrý den jmenuji se Petr Kučera a narodil jsem se 22.5. 1990. Vystudoval jsem Střední policejní školu v Praze. U policie jsem nikdy nepracoval ale mám zkušeností. Muj otec je policajt takže vím všechny základní věci a jak spacifikovat osobu.Bydlím v Praze v bytě po rodičích.Pracoval jsem jako Mechanik v jedné dílně.Hodně cvičím a rád táhá jsem síly za hranici. Ovládám jazyky jako: Angličtina,Ruština základní slova a Němčina také základní slova.

Proč se chci přidat k MPP: chtěl bych pomáhat lidem a zachranovat. Také chci chytit lidi kteří překročují rychlost a tím zamezit riziko toho že se někdo zraní.jak jsem říkal hodně cvičím proto mam i velkou výdrž.

Pat000

Hráč

22
23.8.2020 22:00, naposledy upraveno 23.8.2020 22:02 uživatelem Pat000

[OOC]

Přezdívka: Pat

Věk: 26

Jak často mohu být na serveru: Som tam každý deň asi od 15 hodiny do 22.

 

[IC]

Celé jméno: Darlene Christie

Věk: 33

Datum narození: 20.5.1987

Kontakt: 854382