Návrh beru v potaz, zjevně s tebou spousta lidí souhlasí. Mrzí mě však, že celý návrh není založen na nesouhlasu s tím, jak je systém zamýšlen, avšak na nepochopení jeho významu. Kdyby to skutečně fungovalo tak jak popisuješ, tak by to bylo hloupé a mělo by se to hned odstranit. Bohužel mi to však připomíná situaci, kdy posledně někdo navrhoval odstranění tohoto skriptu a dodal k tomu video, ve kterém poukázal na své vlastní porušení pravidel kvůli nepochopení našeho aktuálního soubojového systému.
Tento script nedáva zmysel keďže tu máme S2K systém ktorý nám hovorí, že zranenia a celkovo nejaké obmedzenia máme RPiť až po skončení súboja.
To je přesně důvod, proč tento skript máme. Těžké zranění a vyhození zbraně z ruky znamená konec souboje, zvítězil tvůj protivník, jsi (jak název napovídá) těžce zraněný, a to tak těžce, že už nejsi schopen držet zbraň. Tohle je to ukončení souboje, tohle je ten moment, kdy máš přestat střílet a začít RPit. Přestřelka skončila. Prohrál jsi a není potřeba PK. Protože PK není žádným přínosem pro RP, avšak RP ukončuje, kdežto těžké zranění může dále rozvíjet RP akci.
Navíc ti ten skript s vyhozením zbraně z ruky zároveň napíše toto:
Máš těžká zranění, nezapomeň je vhodně RPit! Pokud si sám nedokážeš zavolat pomoc, můžeš použít /zzs pro spuštění odpočtu respawnu.
Střílet dál je prostě nesmysl. V RP přeci nejde o to někoho „vykropit“ (což je mindset, který se v posledních letech na GTA RP objevuje a hodně se mi hnusí), ale o to aby se nějakým systémem rozhodl vítěz boje a RP mohlo pokračovat, dále se rozvíjet. Přestřelka přeci nemusí být konec RP. Mělo by dojít k nějakým důsledkům té přestřelky.
Nečekáš na smrt. Padl jsi pod 30 HP (těžké zranění), jsi v moci toho, kdo přestřelku vyhrál. Proč? Protože rozstřílet někoho na hadry až do PK znamená jen jedno - RP končí, respawneš se u nemocnice a každý si jdete po svém. To dle mého názoru není dobré RP. Tato změna měla zajistit kvalitnější RP, jelikož akce pokračuje i poté, co se přestane střílet, co už se svíjíš na zemi v kaluži krve a v bolestech řveš o pomoc. A tvůj nepřítel nebo kolega s tebou může dále interagovat.
Tato změna byla prvním krokem k možnému úplnému odstranění PK, nakonec jsme to však zatím nechali u tohodle + odstranění zranění při bouračce + příkaz /zzs. Zde se můžeš dočíst více o původní myšlence a také o komunitní diskuzi a původních ohlasech: Discord #téma - Potřebujeme vůbec PK?
V kanálu #vývoj taktéž najdeme tuto implementaci a její vysvětlení (s rovnými 40 pozitivními ohlasy). Je to na serveru už rok (shodou náhod na den přesně), a za tu dobu je tohle druhý návrh na odstranění, avšak oba návrhy jsou založené na tom, že chcete střílet dál dokud nejste v PK. A já se ptám - proč?
Samozřejmě jsem ochoten tuto změnu odebrat a vrátit to jak to bylo. Pokud komunita chce, aby S2K končilo PK a respawnem postavy u nemocnice a nechtějí RPit zranění na místě, není problém to změnit. Jen si prosím položte otázku, zda rozumíte tomu systému, a zda víte proč se vám to vlastně nelíbí.
Dle mého názoru by to byl krok zpátky, snížení příčky kvalitního RP zpět na „kropky“ pořád dokola. Naopak jsem osobně toho názoru, že bychom měli více dohlížet na to, že přestřelkám předchází a následuje RP a není to jen střílení o ničem. Ze stejného důvodu jsem odstranil i drive-by.
Jak už jsem však zmínil - pokud si komunita přeje odstranění tohoto systému, jsem ochoten to odstranit. Nechám to na vás.
Diskutujte. Počkám na další ohlasy.
Návrh beru v potaz, zjevně s tebou spousta lidí souhlasí. Mrzí mě však, že celý návrh není založen na nesouhlasu s tím, jak je systém zamýšlen, avšak na nepochopení jeho významu. Kdyby to skutečně fungovalo tak jak popisuješ, tak by to bylo hloupé a mělo by se to hned odstranit. Bohužel mi to však připomíná situaci, kdy posledně někdo navrhoval odstranění tohoto skriptu a dodal k tomu video, ve kterém poukázal na své vlastní porušení pravidel kvůli nepochopení našeho aktuálního soubojového systému.
Tento script nedáva zmysel keďže tu máme S2K systém ktorý nám hovorí, že zranenia a celkovo nejaké obmedzenia máme RPiť až po skončení súboja.
To je přesně důvod, proč tento skript máme. Těžké zranění a vyhození zbraně z ruky znamená konec souboje, zvítězil tvůj protivník, jsi (jak název napovídá) těžce zraněný, a to tak těžce, že už nejsi schopen držet zbraň. Tohle je to ukončení souboje, tohle je ten moment, kdy máš přestat střílet a začít RPit. Přestřelka skončila. Prohrál jsi a není potřeba PK. Protože PK není žádným přínosem pro RP, avšak RP ukončuje, kdežto těžké zranění může dále rozvíjet RP akci.
Navíc ti ten skript s vyhozením zbraně z ruky zároveň napíše toto:
Máš těžká zranění, nezapomeň je vhodně RPit! Pokud si sám nedokážeš zavolat pomoc, můžeš použít /zzs pro spuštění odpočtu respawnu.
Střílet dál je prostě nesmysl. V RP přeci nejde o to někoho „vykropit“ (což je mindset, který se v posledních letech na GTA RP objevuje a hodně se mi hnusí), ale o to aby se nějakým systémem rozhodl vítěz boje a RP mohlo pokračovat, dále se rozvíjet. Přestřelka přeci nemusí být konec RP. Mělo by dojít k nějakým důsledkům té přestřelky.
Nečekáš na smrt. Padl jsi pod 30 HP (těžké zranění), jsi v moci toho, kdo přestřelku vyhrál. Proč? Protože rozstřílet někoho na hadry až do PK znamená jen jedno - RP končí, respawneš se u nemocnice a každý si jdete po svém. To dle mého názoru není dobré RP. Tato změna měla zajistit kvalitnější RP, jelikož akce pokračuje i poté, co se přestane střílet, co už se svíjíš na zemi v kaluži krve a v bolestech řveš o pomoc. A tvůj nepřítel nebo kolega s tebou může dále interagovat.
Tato změna byla prvním krokem k možnému úplnému odstranění PK, nakonec jsme to však zatím nechali u tohodle + odstranění zranění při bouračce + příkaz /zzs. Zde se můžeš dočíst více o původní myšlence a také o komunitní diskuzi a původních ohlasech: Discord #téma - Potřebujeme vůbec PK?
V kanálu #vývoj taktéž najdeme tuto implementaci a její vysvětlení (s rovnými 40 pozitivními ohlasy). Je to na serveru už rok (shodou náhod na den přesně), a za tu dobu je tohle druhý návrh na odstranění, avšak oba návrhy jsou založené na tom, že chcete střílet dál dokud nejste v PK. A já se ptám - proč?
Samozřejmě jsem ochoten tuto změnu odebrat a vrátit to jak to bylo. Pokud komunita chce, aby S2K končilo PK a respawnem postavy u nemocnice a nechtějí RPit zranění na místě, není problém to změnit. Jen si prosím položte otázku, zda rozumíte tomu systému, a zda víte proč se vám to vlastně nelíbí.
Dle mého názoru by to byl krok zpátky, snížení příčky kvalitního RP zpět na „kropky“ pořád dokola. Naopak jsem osobně toho názoru, že bychom měli více dohlížet na to, že přestřelkám předchází a následuje RP a není to jen střílení o ničem. Ze stejného důvodu jsem odstranil i drive-by.
Jak už jsem však zmínil - pokud si komunita přeje odstranění tohoto systému, jsem ochoten to odstranit. Nechám to na vás.
Diskutujte. Počkám na další ohlasy.