Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Vyhlášení náboru do řad Hasičského Záchranného Sboru.

1 2 3 4 5 6 7 8 9



9.3.2021 19:57




Jméno a příjemní: Karel Sedlacek
Datum narození: 1989.31.3

Telefonní číslo: 506172
Trvalé bydliště: las barrancas

Vystudované školy, nejvyšší dosažené vzdělání:  Mechanik opravář motorových vozidel s vyznamenaním
Kurzy: řp. a,b,c

Proč právě Vy? v mích 10letech jsem byl v hasíckém zboru Hlavnice a soutěžil jsem mezi obcemi. Chtěl bych se zapojit do adrenalinu a záhrany životu. 
Motivační dopis narodil jsem se v roku 1989.31.3 v Ostrave. v mích 7letech jsme se přestěhovali do vesnice jmenem Hlavnice. Když jsem dodělal zakladku tak jsem vystudoval střední školu Mechanik opravář motorových vozidel kterou jsem dostudoval s vyznamenáním mám skušeností z mě práce kamionáka ve firmně Shelby industries. ve které do dnes pracuji. Tím to dopisem bych se rad přidal do řad hasičů. Hezký zbytek dne s pozdravem Karel Sedlaček

 

9.3.2021 20:23, odstraněno 10.3.2021 10:59 uživatelem
Tento příspěvek byl odstraněn uživatelem
9.3.2021 20:38, odstraněno 10.3.2021 11:39 uživatelem
Tento příspěvek byl odstraněn uživatelem
10.3.2021 00:58
Tento příspěvek byl odstraněn uživatelem

Michal159

Hráč

13
10.3.2021 13:07, naposledy upraveno 10.3.2021 19:20 uživatelem Michal159

Jméno a příjemní: Genji Ho Ratashi

Datum narození: 02.08.1970

 

Telefonní číslo: 322-779

Trvalé bydliště: Los Santos

 

Vystudované školy, nejvyšší dosažené vzdělání: střední škola mechanik, vysoká škola hasič 

Kurzy: kurz sebeobrany a první pomoc