Do tohoto tématu směřujte prosím pouze otázky k nastavení výroby. Dotazy k samotnému modulu směřujte sem: Product Update 📦 - tam také najdete více informací o modulu samotném.
Jelikož se každý produkt a jeho výrobní proces liší, je potřeba to nastavit. Každá frakce má volnost ve vymýšlení produktu a v určení výrobního procesu. Proto po zakoupení PRODUCT modulu musí při žádosti o aktivaci sám majitel frakce přiložit také soubor definice daného produktu. Jedná se o soubor ve formátu JSON, který je potřeba vytvořit podle VZOROVÉHO PŘÍKLADU.
Nově pro jednodušší tvorbu souboru definic můžete použít GENERÁTOR.
Co obsahuje soubor definic?
Soubor definice výroby obsahuje několik informací o produktu, ale především o jeho výrobě - aneb postup, který skript po hráčích vyžaduje, aby produkt vytvořili. Pro vysvětlení toho, jak tento JSON soubor zapsat, si vzor popíšeme.
V nejvyšší úrovni souboru se definují tři parametry:
name - Určuje název produktu.
type - Vždy číslo 1/2, 1 = pasivní režim (na konci hráč získá finanční odměnu), 2 = aktivní režim (na konci hráč získá samotný produkt jako předmět).
points - Pole obsahující postupně všechny body, které musí hráč projít.
Jednotlivé body v poli points pak obsahují tyto parametry:
x,y,z - Souřadnice bodu (zjistíme příkazem /getpos, ten nám vypíše i interiérový svět a dimenzi).
int,dim - Číslo interiérového světa a číslo dimenze (dimenze pak odpovídá ID interiéru), v případě exteriéru je obojí 0 (ale pozor, startovní bod musí být vždy v interiéru, který frakce vlastní).
minigame - Volitelný parametr, který na bodě spouští hráči minihru (ta má pak vlastní paramtery).
me - Obsahuje buďto textový řetězec (pokud není potřeba rozlišit pohlaví), nebo pole dvou textových řetězců (prvně pro mužské, poté pro ženské postavy), tento text se zobrazí v /me při vstupu hráče do bodu.
help - Text, který napoví hráči, co má dělat dále a kde se nachází další bod. Tento text se zobrazí po splnění bodu u kterého je zadán. U posledního bodu je nutné použít značku [REWARD], která se nahradí částkou nebo názvem produktu, který hráč získává.
Minihra (která na bodě být může a nemusí) obsahuje tyto parametry:
game - Určuje typ hry, momentálně dostupné jsou keys/snake/boxes/typer.
steps - U hry keys určuje počet kláves, u hry snake a typer počet opakování, u hry boxes počet beden.
speed - Pouze u hry keys, určuje čas v milisekundách, než se objeví další klávesa.
point - Pouze u hry boxes, určuje bod, na který se bedny nosí, ten obsahuje znovu x,y,z,int,dim.
help - Pouze u hry boxes, určuje text, který napoví, kam se mají bedny odnést.
fail - Text, který se zobrazí při neúspěchu v minihře.
done - Text, který se zobrazí při úspěchu v minihře.
Při přípravě výrobního procesu pro pasivní režim dbejte na skutečnost, že výdělek určuje administrátor v závislosti na obtížnosti celého procesu (delší a složitější výroba vydělá více peněz, než krátká a jednoduchá, nebojte se zapojit i cestování napříč SA).
Při přípravě výrobního procesu pro aktivní režim pak dbejte na skutečnost, že složitost výroby budeme vyžadovat v závislosti na daném produktu na nějaký minimální čas, který musí výroba zabrat.
Vzhledem k tomu, že se jedná o náročnější modul, co se týče uživatelského nastavení, je samozřejmě vhodné při sestavování výrobního procesu konzultovat nejasnosti s administrátory prostřednictvím kanálu #help na našem Discordu.
Do tohoto tématu směřujte prosím pouze otázky k nastavení výroby. Dotazy k samotnému modulu směřujte sem: Product Update 📦 - tam také najdete více informací o modulu samotném.
Jelikož se každý produkt a jeho výrobní proces liší, je potřeba to nastavit. Každá frakce má volnost ve vymýšlení produktu a v určení výrobního procesu. Proto po zakoupení PRODUCT modulu musí při žádosti o aktivaci sám majitel frakce přiložit také soubor definice daného produktu. Jedná se o soubor ve formátu JSON, který je potřeba vytvořit podle VZOROVÉHO PŘÍKLADU.
Nově pro jednodušší tvorbu souboru definic můžete použít GENERÁTOR.
Co obsahuje soubor definic?
Soubor definice výroby obsahuje několik informací o produktu, ale především o jeho výrobě - aneb postup, který skript po hráčích vyžaduje, aby produkt vytvořili. Pro vysvětlení toho, jak tento JSON soubor zapsat, si vzor popíšeme.
V nejvyšší úrovni souboru se definují tři parametry:
name - Určuje název produktu.
type - Vždy číslo 1/2, 1 = pasivní režim (na konci hráč získá finanční odměnu), 2 = aktivní režim (na konci hráč získá samotný produkt jako předmět).
points - Pole obsahující postupně všechny body, které musí hráč projít.
Jednotlivé body v poli points pak obsahují tyto parametry:
x,y,z - Souřadnice bodu (zjistíme příkazem /getpos, ten nám vypíše i interiérový svět a dimenzi).
int,dim - Číslo interiérového světa a číslo dimenze (dimenze pak odpovídá ID interiéru), v případě exteriéru je obojí 0 (ale pozor, startovní bod musí být vždy v interiéru, který frakce vlastní).
minigame - Volitelný parametr, který na bodě spouští hráči minihru (ta má pak vlastní paramtery).
me - Obsahuje buďto textový řetězec (pokud není potřeba rozlišit pohlaví), nebo pole dvou textových řetězců (prvně pro mužské, poté pro ženské postavy), tento text se zobrazí v /me při vstupu hráče do bodu.
help - Text, který napoví hráči, co má dělat dále a kde se nachází další bod. Tento text se zobrazí po splnění bodu u kterého je zadán. U posledního bodu je nutné použít značku [REWARD], která se nahradí částkou nebo názvem produktu, který hráč získává.
Minihra (která na bodě být může a nemusí) obsahuje tyto parametry:
game - Určuje typ hry, momentálně dostupné jsou keys/snake/boxes/typer.
steps - U hry keys určuje počet kláves, u hry snake a typer počet opakování, u hry boxes počet beden.
speed - Pouze u hry keys, určuje čas v milisekundách, než se objeví další klávesa.
point - Pouze u hry boxes, určuje bod, na který se bedny nosí, ten obsahuje znovu x,y,z,int,dim.
help - Pouze u hry boxes, určuje text, který napoví, kam se mají bedny odnést.
fail - Text, který se zobrazí při neúspěchu v minihře.
done - Text, který se zobrazí při úspěchu v minihře.
Při přípravě výrobního procesu pro pasivní režim dbejte na skutečnost, že výdělek určuje administrátor v závislosti na obtížnosti celého procesu (delší a složitější výroba vydělá více peněz, než krátká a jednoduchá, nebojte se zapojit i cestování napříč SA).
Při přípravě výrobního procesu pro aktivní režim pak dbejte na skutečnost, že složitost výroby budeme vyžadovat v závislosti na daném produktu na nějaký minimální čas, který musí výroba zabrat.
Vzhledem k tomu, že se jedná o náročnější modul, co se týče uživatelského nastavení, je samozřejmě vhodné při sestavování výrobního procesu konzultovat nejasnosti s administrátory prostřednictvím kanálu #help na našem Discordu.