Já taky jen doplním, že pokud chcete vozidlo zvednout, stačí na něj jednoduše dát hydrauliku. Což, jak už bylo zmíněno v tomto topicu, je trochu NonRP, nebo Common Sense, ale svůj účel to splní.
A dále k návrhu se snížením vozidel. Určitě je to dobrý nápad, sice pak vozidla s unikátním handlingem a případným snížením spadnou na ceně, ale ono je to možná dobře, protože aktuálně mají až nereálné ceny. Ale zpět k tématu. Pokud to tedy bylo přidáno, mělo by to být rozděleno na tlumiče a pružiny.
Můžete mít krátké a tuhé pružiny (Sportovní, nebo má "showcar", nebo prostě na tunnerslá vozidla.), ale naopak i dlouhé a měkké pružiny (Pohodlnější a lépe eliminují díry a nerovnosti vozovky, popřípadě úplně dlouhé, například na "offroady" / terénní vozidla.
Tlumiče mohou být taktéž tuhé (Sportovní), které moc neeliminují kmity pružin a nejsou vůbec komfortní, ale naopak vozidlo krásně drží v zatáčkách, jsou výborné na závodních tratích a jsou mnohem více sportovní/závodní. Poté tlumiče měkké, které krásně a příjemně eliminují kmity pružin a jsou komfortní. (Například u luxusnějších aut. Maybachy, Skové Mercedesy, Rolls Royce, atd..)
Dalo by se o tom debatovat klidně i hodiny, protože je spousta druhů tlumičů jako jsou kapalinové tlumiče, plynokapalinové, vzduchové s měchy a spotřeba další. Poté je i spousta druhů pružin, jako například listová pera, vinuté pružiny (Ty mají spoustu tvarů, průměrů, délek a průřezů.) (Př.: Válcové, soudkové, kuželové, dvoukuželové/zeštíhlené.), dále i pryžové, pneumatické a zkrutné.
Dale by se dal ještě rozvinout vzduchový podvozek. U toho se do vozidla namontuje nádrž na vzduch, kompresor a správně by se měly i budíky na tlak vzduchu na přední nápravě, na zadní nápravě a v nádrži. U vzduchového podvozku je výhodou, že se dá regulovat jeho výška. Například zvednete vozidlo úplně nahoru a pohodlně můžete jezdit i na Českém tankodromu 😆(Rozbité silnice.) Naopak když například přijedete na sraz, popřípadě domů, můžete vozidlo složit až na zem a vozidlo ve většině případech vypadá o mnoho lépe. Samozřejmě nejsou jen tyto dvě "polohy", vezměme si příklad, kdyby bylo vozidlo úplně nahoře, poté upouštíme vzduch a vozidlo si pomalu "sedá", lépe řečeno spíš klesá. A můžete ho tedy nechat ve 3/4 jeho výšky, v 2/4, v 1/4, nebo až úplně dole. (Samozřejmě to neberte úplně na přesnost, tohle je jenom příklad, může být taktéž v 7/10, 5/8, 11/12, a tak dále, a tak dále...)
Takhle by to mohlo asi stačit 😅😉, Jacko out
Já taky jen doplním, že pokud chcete vozidlo zvednout, stačí na něj jednoduše dát hydrauliku. Což, jak už bylo zmíněno v tomto topicu, je trochu NonRP, nebo Common Sense, ale svůj účel to splní.
A dále k návrhu se snížením vozidel. Určitě je to dobrý nápad, sice pak vozidla s unikátním handlingem a případným snížením spadnou na ceně, ale ono je to možná dobře, protože aktuálně mají až nereálné ceny. Ale zpět k tématu. Pokud to tedy bylo přidáno, mělo by to být rozděleno na tlumiče a pružiny.
Můžete mít krátké a tuhé pružiny (Sportovní, nebo má "showcar", nebo prostě na tunnerslá vozidla.), ale naopak i dlouhé a měkké pružiny (Pohodlnější a lépe eliminují díry a nerovnosti vozovky, popřípadě úplně dlouhé, například na "offroady" / terénní vozidla.
Tlumiče mohou být taktéž tuhé (Sportovní), které moc neeliminují kmity pružin a nejsou vůbec komfortní, ale naopak vozidlo krásně drží v zatáčkách, jsou výborné na závodních tratích a jsou mnohem více sportovní/závodní. Poté tlumiče měkké, které krásně a příjemně eliminují kmity pružin a jsou komfortní. (Například u luxusnějších aut. Maybachy, Skové Mercedesy, Rolls Royce, atd..)
Dalo by se o tom debatovat klidně i hodiny, protože je spousta druhů tlumičů jako jsou kapalinové tlumiče, plynokapalinové, vzduchové s měchy a spotřeba další. Poté je i spousta druhů pružin, jako například listová pera, vinuté pružiny (Ty mají spoustu tvarů, průměrů, délek a průřezů.) (Př.: Válcové, soudkové, kuželové, dvoukuželové/zeštíhlené.), dále i pryžové, pneumatické a zkrutné.
Dale by se dal ještě rozvinout vzduchový podvozek. U toho se do vozidla namontuje nádrž na vzduch, kompresor a správně by se měly i budíky na tlak vzduchu na přední nápravě, na zadní nápravě a v nádrži. U vzduchového podvozku je výhodou, že se dá regulovat jeho výška. Například zvednete vozidlo úplně nahoru a pohodlně můžete jezdit i na Českém tankodromu 😆(Rozbité silnice.) Naopak když například přijedete na sraz, popřípadě domů, můžete vozidlo složit až na zem a vozidlo ve většině případech vypadá o mnoho lépe. Samozřejmě nejsou jen tyto dvě "polohy", vezměme si příklad, kdyby bylo vozidlo úplně nahoře, poté upouštíme vzduch a vozidlo si pomalu "sedá", lépe řečeno spíš klesá. A můžete ho tedy nechat ve 3/4 jeho výšky, v 2/4, v 1/4, nebo až úplně dole. (Samozřejmě to neberte úplně na přesnost, tohle je jenom příklad, může být taktéž v 7/10, 5/8, 11/12, a tak dále, a tak dále...)
Takhle by to mohlo asi stačit 😅😉, Jacko out