Včera (samozřejmě že 11. září) jsme měli mimořádnou poradu AT kvůli chystaným změnám. Aby vám nic neuniklo, rozhodli jsme se být transparentní a uveřejnit na čem jsme se dohodli. Tak pojďme rovnou k věci.
Změny v AT
- @Dzardys byl povýšen do pozice TM (Team Manager)
- @Wright a @magovec byli povýšeni na GA (Game Admin)
- @Dzardys a @Puding mají nyní rozhodující slovo u cen interiérů (pomohou ostatním naceňovat)
- @Puding je nyní "pověřenec pro ilegál" (zatím jsme tomu nevymysleli lepší název), to znamená že bude rozhodovat o postupech řešení reportů typu vykrádání aut, domů a jiných ilegálních aktivit
- @Wright je obdobně rozhodující osobou pro záležitosti kolem vozidel (to neznamená obnovu VCT!)
- @Phobios je v těchto dvou funkcích zástupcem pro Puding a Wrighta
- @SovietDog má nyní pravomoc nahrávat VIP skiny (stejně jako Dzardys a Flyer)
- @FLYER dostal zpět na starost tým eventů (vyloučil jsem z něj však helpery)
- Byla nabídnuta možnost zapojit se do vývoje
- Vnitřně pracujeme na zlepšení komunikace a sjednocení postupů
Změny ohledně reportů
Nejzásadnější změnou, která vchází v platnost už tímto okamžikem je změna ve vytváření interiérů. Nově se žádost o vytvoření interiéru nebude podávat do reportu, nýbrž do tohoto formuláře: Žádost o vytvoření interiéru.
Dalo by se tedy říct, že vytváření interiérů nyní probíhá přes tickety.
Důvody této změny objasním:
- Čekání - usoudili jsme, že je lepší si podat žádost, která vám zabere maximálně pár minut a pak pokračovat ve svém RP, interiér obdržet třeba za pár dní, než čekat 3 hodiny na místě, než někdo report přijme; věříme, že asynchronní čekání je příjemnější
- Usnadnění práce GA - je pro nás jednodušší si na interiéry udělat čas a vytvořit je najednou, než se na těchto reportech dohadovat s hráči o ceně, čekat než si rozmyslí jiné ID interiéru po zamítnutí a podobně
- Sjednocení cen - nebudeme si nalhávat, každý admin naceňoval interiéry trochu jinak a někdy to způsobilo i větší potíže, nyní budou mít administrátoři na promyšlení ceny klid a především možnost konzultace s ostatními adminy po Discordu, jelikož nebudou pod časovým tlakem
- Přehled - díky ticketům získáme i lepší přehled o tom, kdo kdy a jaký interiér vytvořil a za jakou cenu, podle uvedené lokace a ID do příslušných polí můžeme snadno filtrovat podobné interiéry
- Férovost - asynchronní přidávání interiérů sice umožní jiným hráčům "vyfouknout" interiér, o který jste měli zájem, ale to přidává férovost a vhodnější nacenění interiérů v lokacích s vysokým zájmem
Dále chceme vyřešit reporty kolem upgradů. Starý systém kol přes upgrady je velmi zastaralý, koliduje s tuning systémem a obecně dělá problémy. Takové věci musí admini řešit a to úplně zbytečně. Obdobně také odebírání hydrauliky nebo změna variant (extras) vozidla. Tyto systémy tedy plánuji předělat tak, abych tyto problémy odstranil.
Plánujeme také nové report okno, to určitě nebude hned a budeme muset promyslet jak to provést, aby to bylo intuitivní a praktické. Jde nám především o to, aby byl formulář pro report jakýmsi průvodcem a rovnou po vás požadoval relevantní věci, abyste usnadnili práci administrátorům a oni vám mohli rychleji poskytnou asistenci. Je to ještě hudba budoucnosti a uvidíme jak to vůbec dopadne, teď jsou priority jiné.
Cheateři
Vesměs byli admini obeznámeni s tím, co si můžete přečíst v tomto tématu: Stanovisko k cheaterům.
Odměny za hrotvorbu
Jelikož si velmi vážíme kreativity našich hráčů a chceme ocenit jejich působení, které hrotvorně vytváří RP pro ostatní hráče, mají nyní administrátoři možnost odměnit každou takovou hrotvornou akci (např. uspořádání závodů, tuning srazů, společenských událostí, párty, sportovních akcí, společných výletů a podobně) pomocí XP na webu. Samozřejmě XP nejsou velkou odměnou, avšak je to určité gesto z naší strany, kterým chceme vyjádřit vděk za toto působení. V budoucnu je možné, že tyto odměny rozšíříme třeba i o kredity, známky nebo ocenění na webu.
Taktéž se snažíme co nejvíce zjednodušit práci administrátorů a vyřešit co nejvíce věcí skriptově (jako například nedávná možnost /unbug pro všechny), abychom eliminovali množství reportů a administrátoři tak měli víc času na to se komunitě věnovat v jiných směrech, například vám právě jít příkladem ve své hrotvornosti a rozvíjet RP.
Včera (samozřejmě že 11. září) jsme měli mimořádnou poradu AT kvůli chystaným změnám. Aby vám nic neuniklo, rozhodli jsme se být transparentní a uveřejnit na čem jsme se dohodli. Tak pojďme rovnou k věci.
Změny v AT
- [user:3773] byl povýšen do pozice TM (Team Manager)
- [user:29] a [user:5821] byli povýšeni na GA (Game Admin)
- [user:3773] a [user:3980] mají nyní rozhodující slovo u cen interiérů (pomohou ostatním naceňovat)
- [user:3980] je nyní "pověřenec pro ilegál" (zatím jsme tomu nevymysleli lepší název), to znamená že bude rozhodovat o postupech řešení reportů typu vykrádání aut, domů a jiných ilegálních aktivit
- [user:29] je obdobně rozhodující osobou pro záležitosti kolem vozidel (to neznamená obnovu VCT!)
- [user:3977] je v těchto dvou funkcích zástupcem pro Puding a Wrighta
- [user:475] má nyní pravomoc nahrávat VIP skiny (stejně jako Dzardys a Flyer)
- [user:228] dostal zpět na starost tým eventů (vyloučil jsem z něj však helpery)
- Byla nabídnuta možnost zapojit se do vývoje
- Vnitřně pracujeme na zlepšení komunikace a sjednocení postupů
Změny ohledně reportů
Nejzásadnější změnou, která vchází v platnost už tímto okamžikem je změna ve vytváření interiérů. Nově se žádost o vytvoření interiéru nebude podávat do reportu, nýbrž do tohoto formuláře: Žádost o vytvoření interiéru.
Dalo by se tedy říct, že vytváření interiérů nyní probíhá přes tickety.
Důvody této změny objasním:
- Čekání - usoudili jsme, že je lepší si podat žádost, která vám zabere maximálně pár minut a pak pokračovat ve svém RP, interiér obdržet třeba za pár dní, než čekat 3 hodiny na místě, než někdo report přijme; věříme, že asynchronní čekání je příjemnější
- Usnadnění práce GA - je pro nás jednodušší si na interiéry udělat čas a vytvořit je najednou, než se na těchto reportech dohadovat s hráči o ceně, čekat než si rozmyslí jiné ID interiéru po zamítnutí a podobně
- Sjednocení cen - nebudeme si nalhávat, každý admin naceňoval interiéry trochu jinak a někdy to způsobilo i větší potíže, nyní budou mít administrátoři na promyšlení ceny klid a především možnost konzultace s ostatními adminy po Discordu, jelikož nebudou pod časovým tlakem
- Přehled - díky ticketům získáme i lepší přehled o tom, kdo kdy a jaký interiér vytvořil a za jakou cenu, podle uvedené lokace a ID do příslušných polí můžeme snadno filtrovat podobné interiéry
- Férovost - asynchronní přidávání interiérů sice umožní jiným hráčům "vyfouknout" interiér, o který jste měli zájem, ale to přidává férovost a vhodnější nacenění interiérů v lokacích s vysokým zájmem
Dále chceme vyřešit reporty kolem upgradů. Starý systém kol přes upgrady je velmi zastaralý, koliduje s tuning systémem a obecně dělá problémy. Takové věci musí admini řešit a to úplně zbytečně. Obdobně také odebírání hydrauliky nebo změna variant (extras) vozidla. Tyto systémy tedy plánuji předělat tak, abych tyto problémy odstranil.
Plánujeme také nové report okno, to určitě nebude hned a budeme muset promyslet jak to provést, aby to bylo intuitivní a praktické. Jde nám především o to, aby byl formulář pro report jakýmsi průvodcem a rovnou po vás požadoval relevantní věci, abyste usnadnili práci administrátorům a oni vám mohli rychleji poskytnou asistenci. Je to ještě hudba budoucnosti a uvidíme jak to vůbec dopadne, teď jsou priority jiné.
Cheateři
Vesměs byli admini obeznámeni s tím, co si můžete přečíst v tomto tématu: Stanovisko k cheaterům.
Odměny za hrotvorbu
Jelikož si velmi vážíme kreativity našich hráčů a chceme ocenit jejich působení, které hrotvorně vytváří RP pro ostatní hráče, mají nyní administrátoři možnost odměnit každou takovou hrotvornou akci (např. uspořádání závodů, tuning srazů, společenských událostí, párty, sportovních akcí, společných výletů a podobně) pomocí XP na webu. Samozřejmě XP nejsou velkou odměnou, avšak je to určité gesto z naší strany, kterým chceme vyjádřit vděk za toto působení. V budoucnu je možné, že tyto odměny rozšíříme třeba i o kredity, známky nebo ocenění na webu.
Taktéž se snažíme co nejvíce zjednodušit práci administrátorů a vyřešit co nejvíce věcí skriptově (jako například nedávná možnost /unbug pro všechny), abychom eliminovali množství reportů a administrátoři tak měli víc času na to se komunitě věnovat v jiných směrech, například vám právě jít příkladem ve své hrotvornosti a rozvíjet RP.