@Holub netvrdím, že za to může carpack, je to kombinace všeho. Modely (aut i postav, tedy i VIP skiny), textury (tapety, polepy), zvuky, všechno možné co se musí hráči načíst do paměti. Ten součet je prostě moc velký a MTA to nezvládá. Chyba je jak u nás, tak v MTA samotném. U nás je chyba, že toho načítáme moc a v MTA klientu je chyba, že to prostě nezvládá a že hlavně nečistí správně odnačtené věci. Paradoxní věc u textur je, že když jich skriptem vytvořím 100 a pak je všechny odnačtu, tak využití RAM sice klesne, ale ne až na tu původní hodnotu, jsou tam prostě nějaké leaky přímo v MTA, kvůli kterým je pro stabilitu výhodnější ty věci neodnačítat, ale tím bychom zase vytvářeli vlastní memory leak. Takže je to celé taková alchymie o vybalancování toho co má být optimalizované a u čeho ta optimalizace spíše škodí.
[user:4365] netvrdím, že za to může carpack, je to kombinace všeho. Modely (aut i postav, tedy i VIP skiny), textury (tapety, polepy), zvuky, všechno možné co se musí hráči načíst do paměti. Ten součet je prostě moc velký a MTA to nezvládá. Chyba je jak u nás, tak v MTA samotném. U nás je chyba, že toho načítáme moc a v MTA klientu je chyba, že to prostě nezvládá a že hlavně nečistí správně odnačtené věci. Paradoxní věc u textur je, že když jich skriptem vytvořím 100 a pak je všechny odnačtu, tak využití RAM sice klesne, ale ne až na tu původní hodnotu, jsou tam prostě nějaké leaky přímo v MTA, kvůli kterým je pro stabilitu výhodnější ty věci neodnačítat, ale tím bychom zase vytvářeli vlastní memory leak. Takže je to celé taková alchymie o vybalancování toho co má být optimalizované a u čeho ta optimalizace spíše škodí.