Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Nábor - Přihlášky

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11



neznamy#2452

Smazaný účet

17
14.6.2020 22:46, naposledy upraveno 18.6.2020 13:47 uživatelem neznamy#2452

Celé meno : Michael De Este.

Dátum narodenia : 31.5 1996.

Kontakt : 758906.

Životopis : Volám sa Michael De Este mam 26 rokov a pochádzam zo Španielska a ako 19 ročný som sa presťahoval do Bratislavy kde som žil 2 roky, potom som sa presťahoval to Brna kde som žil do mojích 25 rokov. v Brne som si vyštudoval policajnú akadémiu. Momentálne žijem v Prahe kde pracujem ako smetiar keďže som nový v meste a robota sa zatiaľ nenašla. Mam vyštudovanú aj vysokú školu.

Uveďte důvod proč se chcete stát příslušníkem PČR : Už od mala som mal vzor od otca byť policajt a preto som si vyštudoval policajnú akadémiu aby som mohol isť na políciu. A rád by som pomáhal mestu Praha aby v nej bol kľud.

Pracovné skúsenosti : Bol som osobná SbS a mimo mesta v Španielsku som bol niečo ako Mesta Polícia.

Vodičský preukaz : typu B.

Najvyššie dosiahnute vzdelanie : Vysoká škola.

scooty

Hráč

0
16.6.2020 13:41, naposledy upraveno 16.6.2020 14:11 uživatelem scooty

Jméno: Tony 

Přijmení: Angelo

Datum narození: 13.duben 1995

Kontakt: , discord (Tadeáš #6449)

Životopis (nejméně 100slov): Jmenuji se Tony Angelo je mi 25 let a narodil sem se v České republice. Jsem vyučený auto mechanik s maturitou a vystudoval sem i vysokou školu. 3 roky sem pracoval jako ochranka nebo vyhazovač v barech či na nějakých jiných větších akcích potom sem ale přestoupil k HZS kde jsem pracoval dva roky kde jsem byl podporučík nikdy sem nebil pokutován nebo nějak trestně stíhán.