Jelikož naše stránka pro správné fungování používá soubory cookies a zpracovává IP adresy, které jsou podle obecného nařízení GDPR považovány za osobní údaj, je nutné vyjádřit souhlas s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.

LeoSight.cz - Herní portál

LeoSight.cz

Náborové řízení do HZS

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

JeMappelleJR

Hráč

7
21.7.2021 11:18

- Jméno a příjmení - Natalie Brown
- Datum narození a váš věk -
 1.1.2000 21
- Dosažené vzdělání včetně titulů -
mechanička kamionistka
- Telefonní číslo -
 895109
- Trvalé bydliště - 
LV Apartmány
- Proč chcete být hasičem 
Chtěla bych být hasičkou protože si myslím že je málo hasičů a lidi potřebují hodně pomoci od hasičů

CoMore

Hráč

5
21.7.2021 21:01, naposledy upraveno 21.7.2021 21:05 uživatelem CoMore

- Jméno a příjmení - Thomas Pham
- Datum narození a váš věk - 6.9.1985 [35let]
- Dosažené vzdělání včetně titulů - ZŠ, SŠ a studuji na dálku VŠ
- Telefonní číslo - 683022
- Trvalé bydliště - Ubytovna v Montgomery
- Proč chcete být hasičem - Hasičem chci být kvůli tomu nasazení že každý den můžu někomu zlepšit. Buď pomůžu malé kočičce ze stromu nebo vyprostím stařenku z hořícího domu. Ale očekávám že to nebude jednoduché ale mám rád výzvy. Co od této práce čekám? Snad partu dobrých lidí a životní zkušenost.
- Něco o Vás - Jsem ve městě nový přistěhoval jsem se z Vietnamu kde jsem vyrůstal. Přijel jsem zde za prací. Zatím zde nemám moc známých ale doufám že si zde někoho najdu. Nejsem konfliktní člověk. Rád pomůžu když mám jak. Mám menší vadu řeči protože jsem se furt nenaučil dobře skloňovat (!!nechci to psát i tady!!) ale pomalu se doučuji. 

Thomas Pham

24.7.2021 04:40
Tento příspěvek byl odstraněn uživatelem

Natka

VIP

10
27.7.2021 02:26, naposledy upraveno 27.7.2021 21:49 uživatelem Natka

Meno a priezvisko -Julianna Bukowski
Dátum narodenia a váš vek - 24.08.1987 , 33 rokov
Dosiahnuté vzdelanie včetne titulu - Stredná odborná škola v Krakówe
Telefónne číslo - 439 732